۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
۲۶ هزار نفر از غار علیصدر همدان دیدن کردند
در هفته اول تعطیلات نوروزی؛

۲۶ هزار نفر از غار علیصدر همدان دیدن کردند

همدان - عنایتی، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: ۲۶ هزار نفر از ۲۶ اسفندماه تا پایان روز چهارم فروردین از غار علیصدر همدان بازدید کردند.

علی‌محمد عنایتی‌اکمل در گفتگو با خبرنگار بازار؛ با اشاره به اینکه ساعت بازدید غار از ساعت هشت صبح تا ۱۸ است، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مسافران نوروزی و برای رفاه حال همه در برخی روزها تا ساعت ۱۱ شب میزبان مسافران بودیم.

وی ادامه داد: تلاش شده تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در پذیرش مهمانان و مسافران غار علیصدر رعایت شود.

عنایتی‌اکمل با اشاره به اینکه باز شدن غار علیصدر باعث شده تا گردشگری استان همدان پس از دو سال رونق بگیرد، اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولین شاهد سالی پر از خیر و برکت برای گردشگری استان باشیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر توجه به تبلیغات و اطلاع‌رسانی در حوزه گردشگری را مهم دانست و گفت: استان همدان ظرفیت‌های بسیاری برای معرفی دارد که با برنامه‌ریزی صحیح و تبلیغات هدفمند می‌توان سالانه شاهد حضور صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی در استان بود.

عنایتی‌اکمل از ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار همدان و مسئولین استان برای بازگشایی غار علیصدر اظهار کرد: امید است در آینده با حمایت‌های مدیران کشوری و استانی مشکلات غار علیصدر به حداقل برسد.

گفتنی است؛ غار علیصدر تنها غار تالابی ایران و از معدود غارهای آبی و بزرگ‌ترین غار آبی جهان در ۷۵ کیلومتری شهر همدان، نزدیک روستای علیصدر شهرستان کبودراهنگ در استان همدان واقع شده‌ است.

کد خبر: ۱۴۲٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha