۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
تبلیغات عامل محرک تقاضا در بازار
فیلم استان‌ها؛

تبلیغات عامل محرک تقاضا در بازار

اردبیل- استاد دانشگاه‌های اردبیل، تبلیغات را عامل محرک تقاضا در بازار دانست و گفت: این صنعت به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان انگیزه می‌دهد.

ارسلان خانزاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تبلیغات به عنوان یک صنعت در دنیا شناخته می‌شود، اظهار کرد: این صنعت در واقع به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان انگیزه می‌دهد.

استاد دانشگاه‌های اردبیل با اشاره به فعالیت حدود ۲۰۰ کانون آگهی و تبلیغات در حوزه‌های مختلف در اردبیل اظهار کرد: تبلیغات سالم می تواند بازار سالمی را در سطح استان ایجاد کند.

وی افزود: البته در دوران کرونا، تغییراتی را در فعالیت‌های مراکز تبلیغاتی در استان شاهد بودیم که باید اذعان کرد که این مرحله، مرحله گذر است و قطعا در آینده شاهد رونق فعالیت فعالان بخش تبلیغاتی در سطح استان اردبیل خواهیم بودـ

خانزاده تبلیغات را عامل محرک تقاضا در بازار عنوان کرد و افزود: ما در استان اردبیل پتانسیل بالایی داریم که می توانیم با تبلیغات مناسب شرایط اقتصادی استان را تغییر دهیم.

استاد دانشگاه‌های اردبیل اظهار کرد: باتوجه به اینکه اردبیل به عنوان استانی با ظرفیت های گردشگری شناخته می شود در بخش تبلیغات در این حوزه تا حدودی موفق بوده ایم اما در حوزه صنعت نتوانسته ایم خوب عمل کنیم.

خانزاده با بیان اینکه تبلیغات در حوزه صنعت در اردبیل مشکل ساختاری دارد گفت: با چرخی در سطح شهر و دیدن تبلیغات کالاهای صنعتی به راحتی می توان فهمید که کالاهایی که تبلیغ نی شود بیشتر تولیدات ملی است و تولیدات استانی در این تبلیغات کمتر دیده می شود.

وی تصریح کرد: در واقع تبلیغات در حوزه صنعت در اردبیل محرک تقاضا برای کالاهای تولیدی سایر استان‌ها است.

کد خبر: ۱۴۲٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha