۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
پیش‌بینی ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت اقامت اضطراری در استان همدان
مدیرکل میراث فرهنگی همدان اعلام کرد:

پیش‌بینی ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت اقامت اضطراری در استان همدان

همدان - مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از پیش‌بینی ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت اقامت اضطراری در استان همدان خبر داد.

علی مالمیر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دو جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در استان همدان و ۲۵ جلسه خدمات سفر در شهرستان‌ها برگزار شده است، افزود: حدود ۵۶۰ مصوبه نیز برای بخش هماهنگی‌ها انجام شد.

وی گفت: راه‌اندازی ستاد تسهیلات سفر و ستاد اسکان در مجموعه فرهنگی هنری عین‌القضات همدانی، انجام بیش از یک هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی مشترک با دستگاه‌های مختلف از تاسیسات گردشگری از نیمه بهمن، پیش‌بینی۸۰۰ نفر روز راهنمای گردشگری و نظرسنجی حدود سه هزار نفر در اماکن مختلف گردشگری از جمله برنامه‌های انجام ‌شده است.

مالمیر اضافه کرد: همچنین پیش‌بینی و اجرای بیش از ۴۰۰ مکان برنامه در غالب نوروزگاه‌ها در سطح شهرستان‌ها و روستاها و برپایی تورهای همدان گردی و استان گردی از دیگر برنامه‌های شاخص امسال در همدان است.

وی با بیان اینکه ۱۵ موزه استان و حدود ۲۰ جاذبه گردشگری آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند، عنوان کرد: تمام مجموعه‌های گردشگری در حال ارائه خدمت به هموطنان هستند.

مالمیر با اشاره به بازگشایی غار علیصدر از ۲۶ اسفندماه پس از دو سال و تاثیر آن بر گردشگری همدان، عنوان کرد: استان همدان با ظرفیت چهار هزار و ۵۰۰ تخت دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی استان، آمادگی کامل برای میزبانی از گردشگران را دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۱۴ بازارچه صنایع دستی با ۲۱۴ غرفه در سطح استان همدان برپا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از پیش‌بینی ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت اقامت اضطراری در استان همدان خبر داد و با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش چهار هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت اقامت و در راستای پیش‌بینی ظرفیت اضطراری نیز ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر اقامت اضطراری در نظر گرفته شده است، گفت: در مجموع ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر اقامت اضطراری برای استان در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۴۲٬۱۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha