۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
تولید روزانه ۶۷۵ میلیون متر مکعب گاز در منطقه پارس جنوبی
مدیر عامل نفت و گاز پارس خبر داد:

تولید روزانه ۶۷۵ میلیون متر مکعب گاز در منطقه پارس جنوبی

بوشهر- مشکین‌فام مدیر عامل نفت و گاز پارس از تولید روزانه ۶۷۵ میلیون متر مکعب گاز در پارس جنوبی خبر داد.

محمد مشکین‌فام در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت نفت و گاز پارس در راستای توسعه زیرساخت‌های پارس جنوبی نقش غیر قابل انکاری دارد و در سال ۱۴۰۱ نیز شاهد تلاش شبانه‌روزی در این عرصه خواهیم بود.

وی افزود: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال" تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " نامگذاری شده و اگر می‌خواهیم به شعار سال جامه عمل بپوشانیم، لازم است که شبانه‌روزی فعالیت کنیم و بویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین استفاده را ببریم.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس خاطر نشان کرد: اکنون ۳۹ سکو در پارس جنوبی فعال هستند که شامل ۳۷ سکوی سرچاهی و یک‌سکوی فرآورشی و یک سکوی اقامتی است.

مشکین‌فام تصریح کرد: امسال با تعمیرات اساسی مناسب، شاهد موفقیت خوبی در پارس جنوبی بودیم و امیدواریم بتوانیم حداکثر تولید را رقم بزنیم.

وی از تولید روزانه ۶۷۵ میلیون متر مکعب گاز در پارس جنوبی خبر داد و گفت: تعهد ما دسترسی به تولید روزانه ۶۸۹.۵ میلیون متر مکعب گاز بوده که به دلیل آسیب دیدن خط لوله انتقال گاز سکوی فاز ۱۶، بخشی از تعهدات اجرایی نشد ولی با قدرت در راستای اهداف مورد نظر تلاش کردیم.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس بیان داشت: کارکنان پارس جنوبی در سرماو گرما، فعال هستند و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم تا با انگیزه بیشتری کار کنند.

کد خبر: ۱۴۲٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha