۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
ورود ۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی به پایتخت انرژی کشور| ۹۵ هزار اقامت شبانه ثبت شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ورود ۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی به پایتخت انرژی کشور| ۹۵ هزار اقامت شبانه ثبت شد

بوشهر- بیدخونی شهردار عسلویه از ورود ۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی به پایتخت انرژی کشور خبر داد و گفت: ۹۵ هزار اقامت شبانه در عسلویه ثبت شد.

عبدالحمید بیدخونی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به استقبال بی‌نظیر گردشگران از توریسم صنعتی اظهار داشت: با توجه به وقفه دو سال اخیر بخاطر کرونا، امسال شاهد رفع محدودیت سفر بودیم و بحمدالله تعداد زیادی گردشگر وارد منطقه عسلویه و پارس جنوبی شدند.

وی افزود: عسلویه علاوه بر دارا بودن جاذبه‌های گردشگری طبیعی اعم از سواحل زیبا و طبیعت بکر منطقه نایبند، دارای جذابیت گردشگری صنعتی نیز هست و همین مساله باعث افرایش گردشگران شده است.

شهردار عسلویه خاطر نشان کرد: مدارس و سالن‌ها و سایر اماکن اقامتی شهرستان عسلویه، آمادگی لازم برای اقامت گردشگران را داشتند و در هفته اول تعطیلات، آمار خوبی ثبت شد.

بیدخونی از اقامت ۹۵ هزار گردشگر در پایتخت انرژی کشور خبر داد و ابراز داشت: از ۲۵ اسفند تاکنون بیش از ۲ میلیون گردشگر وارد عسلویه پایتخت انرژی کشور شدند و ۹۵ هزار اقامت شبانه در این منطقه ثبت شده است.

وی یادآور شد: امنیت به طور کامل برای گردشگران فراهم است و امیدوارم شاهد ماندگاری بیشتر مهمانان و افزایش اشتغال و درآمد جوانان بومی باشیم.

کد خبر: ۱۴۲٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha