۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
توقف واگذاری زمین در کاشان تا تکمیل زیرساخت‌های شهرکهای صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان خواستار شد؛

توقف واگذاری زمین در کاشان تا تکمیل زیرساخت‌های شهرکهای صنعتی

کاشان - بگی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: واگذاری زمین تا زمان تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی در کاشان باید متوقف شود.

محمدجواد بگی در حاشیه سفر به کاشان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه کاشان به دلیل موقعیت خود بیشترین تعداد شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان اصفهان دارد، اظهار داشت: در کاشان بالغ بر یک هزار واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که هم در بخش خصوصی و هم دولتی فعال هستند.

وی با بیان اینکه ضریب واحدهای تولیدی صنعتی فعال در سطح شهرستان کاشان ۹۰ درصد است، ابراز داشت: در هیچکدام از شهرستان های استان اصفهان این حجم از واحد تولیدی فعال وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان حجم عملیات های عمرانی این شرکت در سطح شهرستان کاشان گسترده است، تصریح کرد: حدود یک چهارم پروژه های عمرانی این شرکت در سطح استان اصفهان فقط در کاشان اجرایی می شود.

تامین زیرساختها در کاشان از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی
وی با اشاره به اینکه آخرین پروژه ای که کلنگ آن پیش از آغاز سال نو در کاشان به زمین زده شد بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار لازم دارد، خاطرنشان کرد: از جمله مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان کاشان تامین زیرساخت ها است.

بگی با بیان اینکه رویکرد شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان حمایت از صنعت است، افزود: به دلیل اینکه شهرک های صنعتی نباید مشکلی برای تامین زیرساخت ها داشته باشند، واگذاری زمین تا زمان تکمیل زیرساخت ها در شهرک های صنعتی متوقف شود.

بانک ها و سیستم مالی کشور از موانع رونق تولید است
وی با اشاره به برخی دیگر از مشکلات صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی گفت: غیر از تحریم ها، بانک ها و سیستم مالی کشور از جمله موانع رونق تولید است در حدی که برخی از بانک ها حتی برای تامین منابع لازم برای تامین زیرساخت های لازم شهرک های صنعتی همکاری نمی کنند.

مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی استان اصفهان با اشاره به اینکه بروکراسی اداری از دیگر مشکلات صنعتگران است، تاکید کرد: بروکراسی اداری باعث افزایش هزینه های لازم برای تامین و تکمیل زیرساخت های لازم برای واحدهای صنعتی و تولیدی شده است.

کد خبر: ۱۴۲٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha