۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
پیگیری برای آزادسازی سواحل خوزستان| گردشگری آبی توسعه یابد
نماینده مردم اهواز در مجلس:

پیگیری برای آزادسازی سواحل خوزستان| گردشگری آبی توسعه یابد

اهواز- حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: سواحل دریای جنوب از لحاظ چند شاخص حتی بهتر از سواحل دریای شمال هستند، بنابراین برای آزادسازی سواحل خوزستان پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

سید کریم حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای آزادسازی کارون پیگیری‌های در مجلس داشتم و همچنین اعتقاد دارم که اگر قانونی در سطح کشور اجرایی می‌شود، قطعاً باید شامل استان خوزستان هم شود.

وی افزود: امروز از ذخایر دریایی و رودخانه‌ای به ویژه جاری بودن پنج رودخانه مهم در خوزستان و سواحل دریایی گسترده این استان بهره‌مند هستیم که اتفاقاً بر اساس اذعان کارشناسان، سواحل دریای جنوب از لحاظ چند شاخص حتی بهتر از سواحل دریای شمال هستند، بنابراین در خصوص آزادسازی سواحل استان خوزستان نیز پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مطالبات را از دست اندرکاران امر به ویژه سازمان آب و برق برای رودخانه ها داریم که هم محلی برای تسهیل گردشگری باشند و هم محل‌هایی که در محدوده شهری هستند، در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرند.

حسینی عنوان کرد: قطعاً کلانشهر اهواز و برخی دیگر از شهرهای استان می‌توانند از این ظرفیتی که تاکنون مغفول مانده برای توسعه گردشگری آبی بیشتر استفاده کنند.

وی سرانه فضای سبز پارک و تفرجگاه ها در اهواز بسیار پایین برشمرد و گفت: باید از این نعمت خدادادی رودخانه‌های جاری در استان و این شهر به شکل مفیدتر بهره‌مند شویم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه تاکید کرد: متأسفانه تاکنون بهره‌برداری کیفیت سواحل دریای و رودخانه های استان خوزستان صورت نگرفته است.

کد خبر: ۱۴۲٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha