۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
ترافیک در راه‌های استان سمنان پرحجم است| تردد ۴.۶ میلیون خودرو
مدیرکل راهداری استان سمنان:

ترافیک در راه‌های استان سمنان پرحجم است| تردد ۴.۶ میلیون خودرو

سمنان- منصور کیایی، مدیرکل راهداری استان سمنان گفت: همزمان با چهارمین روز فروردین ماه سال جاری تردد در محورهای استان پرحجم اما روان است.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه همزمان با روز چهارم فروردین ماه تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان پرحجم گزارش شده است، بیان داشت: علی رغم ترافیک پر حجم، تردد در محورهای مواصلاتی استان روان و بدون مشکل جاری است.

وی با بیان اینکه تمرکز خودروها در ورودی و خروجی شهرها سبب افزایش ترافیک در این مناطق شده است، افزود: خوشبختانه مسافران نوروزی بدون مشکل در حال تردد در مسیرهای مواصلاتی استان هستند و امروز ترافیک کمتری را نسبت به روزهای آغازین طرح نوروزی، شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه مهمترین حوادث رخ داده جاده ای در استان به دلیل واژگونی بوده است، گفت: استراحت ۱۵ دقیقه ای به ازای هر ۹۰ دقیقه رانندگی از مهمترین توصیه های ما به رانندگان نوروزی است.

منصور کیایی با بیان اینکه تمیهدات لازم برای ماندگاری و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در نمایشگاه های صنایع دستی و نوروزی شهرهای استان اندیشیده شده تا مسافران در شهرهای استان اقامتی داشته باشند و از خستگی رانندگی دور شوند، بیان کرد: مسافران برای بازگشت از سفرهای نوروزی نیز برنامه ریزی کافی و مناسب را داشته باشند تا در بازگشت به ترافیک برخورد نکنند.

وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی دوربین های تردد شمار استان سمنان چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تردد را در جاده های استان به ثبت رسانده اند.

به گزارش بازار، از ابتدای نوروز پنج نفر در راه‌های استان سمنان جان باخته‌اند.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha