۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
۵۶ درصد از مسافران مازندران در اماکن دولتی و دانشجویی اقامت کردند
در گفتگو با بازار؛

۵۶ درصد از مسافران مازندران در اماکن دولتی و دانشجویی اقامت کردند

ساری- ایزدی، سرپرست میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اقامت بیش از سه میلیون و ۲۴۰ هزار نفری در استان گفت: ۵۶ درصد از مسافران در مهمانسراهای دولتی، خوابگاه های دانشجویی و سالن عای ورزشی اقامت کردند.

مهدی ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار شمار مسافران مقیم در استان را تاکنون سه میلیون و ۲۴۰ هزار نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد یک میلیون و ۸۲۸ هزار نفر معادل ۵۶ درصد از مسافران در مراکزی شامل مهمانسراهای دولتی، خوابگاه های دانشجویی، سالن های ورزشی وغیره سکونت کردند.

وی با اظهار داشت: از مجموع مسافارن ۱۵ هزار و ۱۴۵ نفر در هتل ها، هزار و ۴۲۷ نفر در اقامتگاه های سنتی، شش هزار و ۹۱۰ نفر در مججتمع های گردشگری اقامت کردند و آمار اقامت در این مراکز پایین است.

وی افزود: همچنین دو هزار و ۶۲۰ نفر از مسافران نوروزی در اقامتگاه های بومگردی، شش هزار و ۶۶۴ نفر در متل، یک میلیون و ۲۷۳ نفر در خانه های مسافر اقامت کردند.

ایزدی با بیان اینکه ۳۹ درصد از مسافران نوروزی در خانه های مسافر اقامت کردند، افزود: ۸۷ هزار نفر نیز در اقامتگاه های موقت شامل کمپ، کانکس، چادر مسافرتی و غیره اقامت کردند.

سرپرست میراث فرهنگی مازندران تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی را ۱۱۸ مورد و شمار بازدید از جاذبه های تاریخی و توریستی با ۷۴۴ هزار نفر ذکر کرد.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha