۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
کاهش تخریب محیط زیست با توسعه دانش بنیان
رئیس سازمان محیط زیست مطرح کرد

کاهش تخریب محیط زیست با توسعه دانش بنیان

رئیس سازمان محیط زیست گفت: هر میزان به سمت دانش بنیان شدن پیش برویم، تخریب محیط زیست و آسیب به آن کاهش پیدا خواهد کرد و قابل تحقق است.

به گزارش بازار، علی سلاجقه در حاشیه نخستین جلسه هیات دولت در سال ۱۴۰۱، علی سلاجقه گفت: امسال با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب شعار سال را تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کرده اند، امیدواریم تخریب محیط زیست هم کاهش پیدا کند.

سلاجقه ادامه داد: اسفند ۱۴۰۰ بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند مساله محیط زیست باید به عنوان مساله درجه یک کشور مورد توجه قرار گیرد و در جلسه امروز هم آقای رئیسی رئیس جمهور بر این موضوع تاکید کرد و از تمام دستگاه های اجرایی خواست به محیط زیست اهمیت بیشتری داده شود و از مهمترین مساله های جلسه امروز در هیئت دولت همین بحث محیط زیست بود.

رئیس سازمان محیط زیست افزود: در دنیای امروز می توان با استفاده از فناوری های جدید و نوین از تخریب هرچه بیشتر محیط زیست کشور جلوگیری کرد و این اتفاق با همراهی مردم و همه دستگاه های اجرایی در عمل و بدون از شعار زدگی میسر خواهد بود.

سلاجقه تاکید کرد: در سال جدید تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی دقیق و حرکت به سمت دانش بنیان شدن، در حوزه محیط زیست، از تخریب محیط زیست جلوگیری و بسیار از بخش های محیط زیست کشور را احیا کنیم.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha