۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری برای جلوگیری از افت فشار گاز در میدان‌ پارس جنوبی
مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری برای جلوگیری از افت فشار گاز در میدان‌ پارس جنوبی

بوشهر- مشکین‌فام مدیر عامل نفت و گاز پارس از سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری برای جلوگیری از افت فشار گاز در پارس جنوبی خبر داد.

محمد مشکین‌فام در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " نامگذاری شده و شرکت نفت و گاز پارس در مسیر تحقق شعار سال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: در زمستان گذشته میزان مصرف گاز بسیار بالا بود و در برخی از روزهای سرد به ۹۰۰ میلیون متر مکعب رسید که نگران‌کننده است.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس خاطر نشان کرد: با توجه به مصرف بالای گاز از میدان‌گازی پارس جنوبی، خطر افت فشار گاز در پارس جنوبی در سال‌های آینده کاملا جدی است و باید تدبیری مناسب برای مقابله با این معضل اندیشیده شود.

مشکین‌فام اضافه کرد: جلسات متعددی برای مقابله با افت فشار گاز در پارس جنوبی برگزار شده و راهکارهای ارزشمندی نیز تدوین شده که ان‌شاالله بتوانیم این موضوع را به نحو مطلوب مدیریت کنیم.

مدیر عامل نفت و گاز پارس یادآور شد: سرمایه ۲۰ میلیارد دلاری برای جلوگیری از افت فشار گاز در پارس جنوبی لازم است و با تامین این اعتبار، اجرای پروژه آغاز می‌شود.

مشکین‌فام گفت: از همه توان و ظرفیت موجود برای اعتلای پارس جنوبی بهره می‌بریم و به فضل خدا شاهد موفقیت روزافزون این مجموعه باشیم.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha