۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
اسکان بیش از ۱۳ هزار نفر در مراکز اقامتی همدان
مدیرکل میراث فرهنگی همدان اعلام کرد:

اسکان بیش از ۱۳ هزار نفر در مراکز اقامتی همدان

همدان - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: ۱۳ هزار نفر و ۸۰۰ نفر از ۲۵ اسفند تا دوم فروردین در مراکز اقامتی استان همدان اسکان داشتند.

به گزارش بازار و به نقل از کمیته اطلاع رسانی سفر در همدان؛ علی مالمیر در حاشیه حضور در ستاد تسهیلات سفر نوروزی همدان اظهار کرد: طی یک هفته اخیر حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر در مراکز اقامتی همدان حضور یافتند.

وی ادامه داد: از این تعداد سه‌هزار و ۸۰۷ مسافر در هتل‌ها، ۷۲۳ نفر در میهمان‌پذیرها، ۲۱۷ نفر در هتل‌آپارتمان‌ها، ۲۷۳ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، یک‌هزار و ۲۱۰ نفر در خانه‌مسافرها و یک‌هزار و ۱۸۳ نفر در اقامتگاه‌های موقت اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان عنوان کرد: همچنین طی این مدت ۶ هزار و ۱۷۴ نفر در تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش و ۲۱۰ نفر در سایر اقامتگاه‌های استان همدان حضور دارند.

وی با بیان اینکه ۴۲ هزار و ۶۷۷ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی همدان بازدید کرده‌اند افزود: در میان جاذبه‌های گردشگری همدان، غار علیصدر همچنان در صدر و پس از آن آرامگاه بوعلی‌سینا، کتیبه‌های تاریخی گنجنامه و آرامگاه باباطاهر در جایگاه بعدی قرار دارند.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha