۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
اظهار به صادرات سیمان شاهرود در داخل استان سمنان انجام شود
معاون اقتصادی استاندار سمنان:

اظهار به صادرات سیمان شاهرود در داخل استان سمنان انجام شود

شاهرود- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به میزان قابل‌توجه صادرات سیمان از شاهرود گفت: لازم است اظهار صادرات محصولات این شرکت از داخل استان سمنان انجام شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت‌الله عسگری ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات شرکت تولیدی سیمان شاهرود به میزبانی این شرکت ضمن بیان اینکه حجم صادرات سیمان از این مجموعه مطلوب است و باید برای توسعه و تقویت این شاخص اقدامات لازم انجام شود، اظهار داشت: در گام نخست لازم است اظهار صادرات محصولات این کارخانه از داخل استان انجام شود.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت و همکاری اداره کل گمرک استان سمنان بیان کرد: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان تسهیلات حمایتی متنوعی تعبیه‌شده است که مهم‌ترین آن استفاده از ظرفیت تبصره ۱۸ برنامه رونق تولید، برای پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به این واحدهای تولیدی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه بررسی و رفع مشکلات و موانع پیرامون تأمین مواد اولیه در معادن این ‌مجموعه پیگیری و در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: این شرکت در شاخص‌های مختلفی ازجمله وضعیت تولید، اشتغال و حفظ آن و افزایش توان تولید در جایگاه خوبی نسبت به سایر واحدهای تولیدکننده سیمان قرار دارند.

عسگری بابیان اینکه ظرفیت بالایی برای استفاده از محصولات این کارخانه در سطح استان سمنان وجود دارد، گفت: تسهیل در مصرف محصولات این کارخانه در راستای تقویت بازار فروش آن در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha