۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
نظارت ویژه بر نرخ خدمات اقامتی و سوغات یزد در نوروز| مراکز اقامتی رصد می‌شوند
فرماندار یزد خبر داد؛

نظارت ویژه بر نرخ خدمات اقامتی و سوغات یزد در نوروز| مراکز اقامتی رصد می‌شوند

یزد- رستگاری، فرماندار یزد بر نظارت ویژه ستاد خدمات سفر بر نرخ خدمات اقامتی در مراکز اقامتی استان شامل هتل‌ها و مهمانسراها همچنین مراکز عرضه سوغات یزد در ایام نوروز خبر داد.

سید محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار بازار، بر نظارت ویژه ستاد خدمات سفر بر نرخ خدمات اقامتی در مراکز اقامتی استان شامل هتل‌ها و مهمانسراها همچنین مراکز عرضه سوغات یزد در ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: نرخ مصوب خدمات شامل خدمات اسکان در مراکز اقامتی شامل هتل‌ها و مهمانسراها زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اقامت در مدارس زیر نظر اداره کل آموزش و پرورش استان به صورت مصوب تعیین شده و رعایت نکردن این نرخ‌ها باید به این مراکز اعلام شود تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای بررسی تخلفات در نرخ سوغات یزد شامل شیرینی و انواع دیگر سوغات از جمله ترمه و زیورآلات نیز مسافران می‌توانند موارد تخلف را با تماس با شماره ۱۲۴ به اداره بازرسی اعلام کنند تا گرانفروشی ها مورد بررسی و برخورد قرار گیرد، افزود: تمام ظرفیت مدارس استان برای اسکان تکمیل شده و پارک‌های ورودی و داخل شهر نیز برای اسکان مسافران آماده شده اند.

فرماندار یزد با بیان اینکه چنانچه ظرفیت اسکان این مراکز تکمیل شد، سالن‌های ورزشی نیز به کار گرفته خواهند شد، تاکید کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در بافت تاریخی برای برای مسافران نوروزی و شهروندان یزدی در ایام تعطیلات نوروزی از جمله اقدامات رفاهی برای مسافران و مردم یزد است.

رستگاری ادامه داد: آمار بالای تصادفات در جاده‌های یزد نگران کننده است از این رو از مسافران می‌خواهیم با رعایت جوانب ایمنی در جاده‌ها رانندگی کنند تا از نگرانی‌ها کاسته شود.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha