۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
مازندران نیم قرن از صنعتی شدن بازماند
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس:

مازندران نیم قرن از صنعتی شدن بازماند

نکا- شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با تاکید براینکه ریشه بیکاری را باید بخشکانیم، گفت: مازندران نیم قرن از صنعتی شدن بازماند و چاره‌ای نداریم به قطب صنعتی تبدیل شویم.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار با تاکید بر ریشه کنی بیکاری گفت: چاره ای نداریم که شرق استان را به عنوان قطب صنعتی معرفی کنیم و با بهره برداری از پروژه های بزرگ صنعتی، این هدف محقق می شود.

وی افزود: با رویکرد دولت شاهد تحول عظیم در حوزه صنعت و اشتغال خواهیم بود و با توجه به اینکه نیم قرن از صنعت محروم بودیم با همت دولت، زمزمه صنعتی شدن استان مازندران شنیده می شود.

وی تصریح کرد: با شکل گیری پروژه های بزرگ و صنعتی نظیر پتروشیمی مازندران از محرومیت صنعتی خارج می شود و تحقق آن نیازمند پشتوانه های مردمی است تا شرق استان از محرومیت خارج شود.

شریعتی با اظهار اینکه شرق مازندران در زمینه بیکاری رتبه اول را در استان دارد، تاکید کرد: امیدواریم با اجرای طرح های اقتصادی و صنعتی، بیکاری در استان ریشه کن شود.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار از سوی ستاد بحران برای ساماندهی رودخانه های شرق مازندران گفت: با تزریق اعتبار شتاب پروژه های پیش بینی شده بیشتر می شود.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha