۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
 ۴۷۷ کیلومتر خطوط توزیع برق در مازندران ایجاد شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

۴۷۷ کیلومتر خطوط توزیع برق در مازندران ایجاد شد

ساری - مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از ایجاد و افزایش۴۷۷ کیلومتر خطوط توزیع به شبکه های توزیع برق مازندران در سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از برق مازندران، رضا غفاری گفت: در سال گذشته ۲۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۵۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف به شبکه های توزیع برق مازندران افزوده شده است.

وی افزود: در مجموع حدود ۲۹ هزار کیلومتر خطوط توزیع در حوزه توزیع برق مازندران وجود دارد که از این میزان ۱۲ هزار و ۳۹۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۶ هزار و ۶۵۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه در سال گذشته هزار و ۴۷۵ دستگاه پست توزیع با قدرت ۱۷۵ مگاولت آمپر در حوزه توزیع برق استان نصب شده است، گفت: در حال حاضر تعداد ۳۴ هزار و ۲۶ دستگاه پست توزیع با ظرفیت چهار هزار و ۲۰۸ مگاولت آمپر برق مشترکان ۱۸ امور توزیع برق از گلوگاه تا آمل را تامین می کند.

غفاری خاطرنشان کرد: صنعت برق مازندران در کنار سایر بخش های وزارت نیرو برنامه ریزی دقیقی برای نیازهای فعلی انجام داده است تا با تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه کارکنان این مجموعه هیچ گونه خللی در برقرسانی استان به وجود نیاید.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط موجود و حضور ترجیحی هموطنان در منزل ، اندکی مصرف برق افزایش یافته که کاملا" در این اوقات از سال تامین می شود .

غفاری تصریح کرد : علاوه بر فعالیت ها و پروژه هایی که در یک سال گذشته برای پایداری شبکه و تامین برق مردم استان صورت گرفته، پروژه های بسیار خوبی در بخش احداث فیدرهای جدید ۲۰ کیلوولت و نیز ایجاد شبکه های رینگ، انجام مانورهای فنی عملیاتی با رویکرد ترمیم و بهسازی شبکه های موجود ، اجرای طرح های مقاوم سازی در سراسر استان به اجرا در آمده است.

به گفته وی در کنار این پروژه ها ، انشاالله با اجرای طرح های کاهش پیک و اعمال طرح های مدیریت مصرف ، شرایط برای گذر از تابستان ۹۹ نیز فراهم می شود.

کد خبر: ۱۴٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha