۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
بارش باران و ایجاد مه در محورهای استان سمنان| تردد خودروها با کندی انجام می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان:

بارش باران و ایجاد مه در محورهای استان سمنان| تردد خودروها با کندی انجام می‌شود

سمنان- منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: بارش پراکنده و مه غلیظ محورهای مواصلاتی مانند شاهرود- توسکستان را با کندی تردد روبرو کرد.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه با استقرار سامانه کم فشار بارشی در جاده‌های استان سمنان شاهد بارندگی پراکنده هستیم، تاکید کرد: بارندگی سبب مه غلیظ و کاهش دید افقی در برخی راه های استان شده که ضرورت دارد رانندگان و مسافران نوروزی رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را داشته و ترجیحاً وارد راه‌های مرتفع استان نشوند.

وی با بیان اینکه همزمان با شامگاه سه شنبه محورهای مواصلاتی شاهرود به سمت استان گلستان شامل توسکستان با مه غلیظ و کاهش دید روبرو است همچنین محور اولنگ نیز به دلیل فقدان ایمنی کافی مسدود شده و تردد در آن امکان پذیر نیست.

مدیرکل راهداری استان سمنان درباره وضعیت دیگر جاده‌های استان با اشاره به اینکه محور سمنان به دامغان و فیروزکوه به سمنان نیز با لغزندگی راه روبرو است، تاکید کرد: محور فولاد محله نیز به دلیل بارندگی لغزنده است.

منصور کیایی با بیان اینکه داشتن زنجیر چرخ در راه های مواصلاتی کوهستانی استان سمنان الزامی است، بیان کرد: محور شاهرود - آزادشهر دچار مه غلیط و کاهش دید است.

به گزارش بازار، رانندگان ترجیحاً در این شرایط وارد راه های استان نشوده و شب را در اماکن اسکان مشخص شده برای مسافران به صبح برسانند.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha