۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
افزایش ۱۴۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان خبر داد؛

افزایش ۱۴۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان

اصفهان - آقایی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان گفت: تردد وسائل نقلیه در طول یک هفته گذشته در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۱۴۲درصد افزایش داشته است.

علی اکبر آقایی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه طی یک هفته اخیر در ۱۱ محور مواصلاتی منتهی به شهر کاشان بیش از ۶۰۴ هزار و ۴۲ تردد ثبت شده است، اظهار داشت: این در حالی است که در همین مدت در سال گذشته در این محورها شاهد ۲۴۹ هزار و ۷۶۹ تردد بوده ایم.

وی با بیان اینکه میانگین ترددها در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان طی یک هفته اخیر نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش ۱۴۲ درصدی را شاهد بوده ایم، ابراز داشت: بیشترین رشد مربوط به افزایش تردد ها در این ۱۱ محور مربوط به اتوبان کاشان-نطنز است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه در این محور و در طول یک هفته گذشته شاهد بیش از ۱۸۴ هزار و ۷۳۶ تردد بوده ایم، تصریح کرد: این در حالی است که در همین مدت در سال گذشته فقط ۹ هزار و ۱۹۲ تردد داشته ایم و نشان از افزایش یک هزار و ۹۱۰ درصدی تردد ها در امسال است.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد خودروها در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان از نظر عددی مربوط به اتوبان قم-کاشان است، خاطرنشان کرد: در طول یک هفته گذشته بیش از ۲۱۳ هزار و ۳۵۷ تردد در این محور ثبت شده است که این نشان دهنده رشد ۸۲ درصدی تردد ها در این محور در طول یک هفته گذشته نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته است.

آقایی با بیان اینکه کم ترددترین محور مواصلاتی منتهی به کاشان مربوط به جاده نراق-کاشان بوده است، گفت: در این محور در طول یک هفته گذشته فقط چهار هزار و ۱۵۰ تردد انجام شده است که کمترین عدد در بین ۱۱ محور منتهی به کاشان است ولی با این وجود نسبت به سال گذشته ترددها در این محور رشد ۹۵۶ درصدی داشته است که از نظر میانگین رشد ترددها این محور بعد از آزادراه کاشان-نطنز بیشترین افزایش تردد را داشته است.

وی تاکید کرد: در بین ۱۱ محور مواصلاتی منتهی به کاشان در طول یک هفته اخیر محور کاشان-نراق نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۳۱ درصدی تردد ها بوده است به طوریکه ترددها از شش هزار و ۶۹۲ تردد در سال گذشته به چهار هزار و ۶۰۸ مورد رسیده است.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha