۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
ایجاد ۳۲ هزار شغل جدید در سال ۱۴۰۱|مجموعه‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شوند
مدیر کل کار استان بوشهر خبر داد:

ایجاد ۳۲ هزار شغل جدید در سال ۱۴۰۱|مجموعه‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شوند

بوشهر- کشاورزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد ۳۲ هزار شغل جدید در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: مجموعه‌های دانش‌بنیان در استان بوشهر حمایت می‌شوند.

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ در حوزه اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان بوشهر با وجود تحریم‌ها و وضعیت بیماری، اقدامات مثبتی انجام شد و بیش از ۱۵ هزار شغل ایجاد شد.

وی افزود: زمانی به نتیجه مطلوب رسیده‌ایم که حتی یک نفر بیکار هم نداشته باشیم و تا رسیدن به این موضوع باید شبانه‌روزی تلاش و فعالیت کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای سال جدید ایجاد بیش از ۳۲ هزار شغل جدید برنامه‌ریزی شده که طی ۱۲ ماه سال ۱۴۰۱ محقق می‌شود.

کشاورزی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی برای رونق واحدهای تولیدی و راه‌اندازی کسب و کارهای جدید، موجبات ایجاد شغل می‌شود و در یکسال اخیر بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی‌مدت پرداخت شده و این روند تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: طرح‌های شیلاتی و دریامحور در سال جدید مورد تاکید مسئولان استان برای اشتغال قرار دارد و در سایر مشاغل بویژه مشاغل خانگی و در صنایع و ... نیز تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌کنیم.

کشاورزی یادآور شد: با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" باید در مسیر حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان اهتمام ورزیم و نباید کم‌کاری کنیم.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha