۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
نیازمند اقدام عملی برای نجات صنعت گردشگری در منطقه آزاد اروند هستیم
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

نیازمند اقدام عملی برای نجات صنعت گردشگری در منطقه آزاد اروند هستیم

آبادان- مویدراد، یک فعال گردشگری خواستار اقدام عملی برای صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند شد و گفت: شورای عالی مناطق آزاد کشور باید اقدامات لازم را انجام دهد.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مشکلات صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند به گونه‌ای است که باید در سطح کلان پیگیری شود.

وی افزود: در سطح منطقه آزاد اروند تاکنون نشست‌های خوبی با فعالان واقعی گردشگری برگزار شده اما موضوعات کلان باید در پایتخت مورد پیگیری قرار گیرد.

این فعال گردشگری تاکید کرد: چنانچه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد اروند تشکیل نشود، بسیاری از فعالان این حوزه به سبب بی توجهی و همچنین عدم نگاه متوازان فعالیت خود را ترک می‌کنند که این امر باعث ریزش پایگاه اجتماعی دولت می‌شود.

موید راد تصریح کرد: دانش آموختگان و فعالان واقعی گردشگری منطقه آزاد اروند از دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور انتظار دارند مشکلات توریسم اروند را به صورت اختصاصی پیگیری کند.

وی عنوان کرد: مردم پای کار هستند تا جایی که مهرماه ۱۴۰۰ «محمود نواصر»، یکی از نخبگان و دانش آموختگان صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند که دارای طرح و ایده است با حضور در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشکلات را به صورت مکتوب با وزیر مطرح کرد ولی نیاز است مسئولان عالی نیز کنار ما باشند.

این فعال گردشگری خاطرنشان کرد: از شعار و وعده خسته شده‌ایم و نیازمند اقدام عملی برای صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند هستیم.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha