۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
انجام ۱۷۰ پرواز روزانه از فرودگاه امام‌خمینی
معاون بهره برداری فرودگاه امام اعلام‌کرد

انجام ۱۷۰ پرواز روزانه از فرودگاه امام‌خمینی

معاون بهره برداری شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروز به طور میانگین روزانه ۲۵ هزار مسافر با حدود ۱۷۰ پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تردد می‌کنند.

به گزارش بازار، علیرضا مجذوبی، عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری فرودگاهی اظهار داشت: شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) این روزها افتخار میزبانی از مسافرانی از اقصی نقاط جهان را دارد.

معاون بهره برداری شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: به طور میانگین روزانه ۲۵ هزار مسافر با حدود ۱۷۰ پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تردد می کنند.

وی گفت: این مجموعه‌ در تلاش است با تسهیل فرایند اعزام و پذیرش مسافر، انجام پروازها با حداقل تاخیر ممکن و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و مفرح ویژه ایام نوروز، ضمن افزایش رضایتمندی مسافران لحظاتی خوش و به یادماندنی را برای میهمانان ایجاد کند.

وی اظهار داشت: باتوجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، مجوزهای لازم به منظور انجام حدود سه هزار و پانصد پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) به ۲۶ مقصد پروازی در نوروز پیش رو صادر شده ‌است.

معاون بهره برداری شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: پیش بینی می‌شود که از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ شهر فرودگاهی میزبان ۱۶۸۳ پرواز ورودی در قالب ۱۲۳۶ پرواز برنامه‌ای و ۴۴۷ پرواز فوق‌العاده باشد.

وی گفت: همچنین این مجموعه آمادگی لازم برای اعزام بیش‌ از ۱۶۷۰ پرواز خروجی در قالب ۱۲۱۷ پرواز برنامه‌ای و ۴۵۳ پرواز فوق‌العاده را خواهد داشت.

علیرضا مجذوبی با اشاره به لزوم حضور مسافرین پروازهای خروجی سه ساعت قبل از انجام پرواز افزود: شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸شهر فرودگاهی آماده پاسخگویی به مسافرین است.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha