۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
نمایشگاه های تجاری و صنعتی در استان زنجان تخصصی برگزار شوند
استاندارزنجان:

نمایشگاه های تجاری و صنعتی در استان زنجان تخصصی برگزار شوند

زنجان-استاندار زنجان،با اشاره به برگزاری نمایشگاه های تجاری و صنعتی در استان زنجان، گفت: نمایشگاه‌ها باید به صورت تخصصی برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان، گفت: مدیرانی که بر اساس واقعیت‌ها و با برنامه عملیاتی دارای  پیش بروند، مدیران موفقی هستند.

وی اظهار کرد: اگر مدیری با برنامه عملیاتی وارد کار نشود موفق نمی‌شود و برای رسیدن به توسعه و موفقیت پایدار باید برنامه ریزی کرد.

استاندار زنجان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه های تجاری و صنعتی در استان زنجان،گفت: نمایشگاه‌ها باید به صورت تخصصی برگزار شوند و برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه‌ها باید از دیدگاه‌ها و نظرات صاحب‌نظران استفاده شود.

حقیقی به کاهش صادرات کالا از گمرک استان اشاره کرد و گفت: طی ۹ ماهه امسال صادرات کالا کاهش یافته است و رقم قابل توجهی از صادرات استان به میزان ۷۸ درصد مربوط به شمش روی است.

استاندار زنجان، گفت: واردات استان زنجان، واردات هزینه‌ای نبوده بلکه مواد اولیه مورد نیاز و ماشین‌آلات خط تولید است که ثروت برای استان است.

حقیقی تصریح کرد: با توجه به محدودیتی که از سال گذشته در اعمال محدودیت صادراتی و تعهد بازگشت ارز حاصل از صادرات برای صادرکنندگان، ایجاد شده بود صادرات استان کاهش یافته است.

وی یاد آور شد: تولیدکنندگان شمش روی، علاوه بر تامین نیاز داخل، ۷۰ درصد نیز مازاد تولید دارندو این باعث می‌شود صادرات استان خوب شود و  صادر کنندگان نباید برای صادرات از گمرکات سایر استان‌ها استفاده نکنند.

استاندار زنجان، گفت:  یکی از دغدغه‌های مهم استان زنجان در شرایط کنونی، موضوع سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است که باید برای تحقق این امر مهم تلاش کرد. 

حقیقی به نرخ بیکاری در استان زنجان اشاره کردو افزود: خوشبختانه نرخ بیکاری در استان کاهش دارد.

کد خبر: ۱٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha