۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
طرح «پلی پروپیلن» در ایلام باعث اشتغالزایی ۴ هزار نفر می‌شود
استاندار ایلام:

طرح «پلی پروپیلن» در ایلام باعث اشتغالزایی ۴ هزار نفر می‌شود

ایلام- بهرام نیا، استاندار ایلام گفت: اجرای طرح پارک«پلی پروپیلن» در ایلام باعث اشتغالزایی چهار هزار نفر در استان می‌شود.

حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ظرفیت های بالقوه ای در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی در استان وجود دارد، این ظرفیت ها را با استفاده از ظرفیت های دولت و بخش خصوصی می توانیم توسعه دهیم.

وی با اشاره طرح پارک پلی پروپیلن که اشتغالزایی زیادی را برای استان می تواند داشته باشد، افزود: پارک پروپیلین که یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است که حدود چهار هزار نفر اشتغال مستقیم دارد.

بهرام نیا عنوان کرد: هم اکنون آگهی مناقصه این طرح برای حضور بخش خصوصی داده شده است و قرار است خوراک پارک پروپیلین از پالایشگاه گاز ایلام تامین شود.

استاندار ایلام گفت: پارک پروپیلین شامل ۹۰ کارخانه می‌شود و نقش موثری در تولید و اشتغال استان دارد.

بهرام نیا افزود: یکی از کارهایی که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم، تشکیل کمیته انرژی در استان است، این کمیته در بحث اشتغال، تولید و برای هماهنگی زیر مجموعه‌های وزارت نفت در استان بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: با اعتباراتی که از مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص یافته می توانیم در زمینه اشتغالزایی، تولید و رفع موانع تولید و همچنین استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی زمینه اشتغال را برای جوانان و همچنین تولید را برای تولیدکنندگان و کارآفرینان فراهم کنیم.

کد خبر: ۱۴۱٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha