۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
۱۰۰ درصد اعتبارات سرمایه ای استان زنجان در سال ۹۸ تخصیص یافت
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان:

۱۰۰ درصد اعتبارات سرمایه ای استان زنجان در سال ۹۸ تخصیص یافت

زنجان - معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: ۱۰۰ درصد از ۲۳۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبارات سرمایه‌ای سال گذشته استان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد خداوردی ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان با یادآوری اینکه پارسال مجموع اعتبارات ابلاغی استان از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود، تصریح کرد: توزیع این اعتبار باید برای پروژه‌ها با شرایط خاص انجام می‌شد که این شرایط خاص مربوط به بخش خصوصی، شهرداری، تعاونی و … بوده است.

وی در ادامه از تخصیص ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای جبران خسارت کشاورزی استان در سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین پارسال از منابع مختلف در مجموع ۲۸۱ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای به استان ابلاغ شد که در ۱۰ ردیف کارسازی شده و میزان تخصیص در این بخش ۹۶.۹۲ درصد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان  با اشاره به جلسات مختلفی که تا به امروز در استان برگزار شده است، گفت: در نیمه اول امسال قرار است هشت شورای برنامه‌ریزی و توسعه، هفت کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری، آمایش و محیط زیست، چهار کارگروه امور قتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری، شش کارگروه امور اجتماعی فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده و دو کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری برگزار شود.

رامین میرزایی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان «جهش تولید» افزود: این نام‌گذاری و اهمیت توجه به آن ایجاب می‌کند که برخی از جلسات از جمله کارگروه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی بیش از آنچه که تا به امروز برگزار شده است، در استان تشکیل شود.

کد خبر: ۱۴٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha