۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
رفع مشکل خودپردازهای استان بوشهر| کمبود نقدینگی نداریم
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

رفع مشکل خودپردازهای استان بوشهر| کمبود نقدینگی نداریم

بوشهر- زراعتگر دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر از رفع مشکل خودپردازهای استان خبر داد و گفت: هیچگونه کمبود نقدینگی برای خودپردازها نداریم و تا پایان تعطیلات، اسکناس و ایران چک تامین شده است.

داریوش زراعتگر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اختلال ایجاد شده در خودپرداز بانک‌های استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای بامداد امروز، اختلالی در زیرساخت‌های ارتباطی خودپردازهای استان ایجاد شده بود که با تلاش و پیگیری صورت گرفته در کمترین زمان رفع شد.

وی افزود: هیچگونه مشکل نقدینگی در خودپردازهای استان بوشهر نداشتیم و همانند برخی مناطق کشور، مشکل فقط زیرساختی و فنی بوده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: با هماهنگی که با بانک مرکزی صورت گرفته، اسکناس و ایران‌چک مورد نیاز به میزان لازم در اختیار بانک‌های استان قرار دادیم و تا پایان تعطیلات مشکلی نخواهیم داشت.

زراعتگر با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده و همه باید با تمام وجود برای تحقق شعار سال گام برداریم.

وی یادآور شد: بانک‌های استان باید از تولید و اشتغال حمایت کنند و بویژه مجموعه‌های دانش بنیان از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند تا شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار و نهایتا بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.

کد خبر: ۱۴۱٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha