۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
میانگین فوق العاده ویژه کارکنان ۳۵ درصد است| تجاوز سازمان برنامه و همچنین اداری و استخدامی از سقف
اختصاصی بازار:

میانگین فوق العاده ویژه کارکنان ۳۵ درصد است| تجاوز سازمان برنامه و همچنین اداری و استخدامی از سقف

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق برآورد و آماری که به دست ما رسیده متأسفانه دو سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی دریافتی فوق العاده ویژه شان حتی از سقف تعیین شده تجاوز کرده است

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، گفت: در روزهای پایانی سال گذشته ما با مسئولین شورای حقوق و دستمزد کشور جلسه‌ای را برگزار کردیم که در این جلسه چند تن از وزرا و معاونین رئیس‌جمهور در سازمان برنامه بودجه و امور اداری و استخدامی حضور داشتند.

وی تأکید کرد: در این جلسه درباره موضوع فوق العاده ویژه کارکنان و ارائه و عدم ارائه آن به برخی کارکنان مواردی مطرح شد.

این نماینده مجلس گفت: طبق برآورد و آماری که به دست ما رسیده متأسفانه دو سازمان دریافتی فوق العاده ویژه شان حتی از سقف تعیین شده تجاوز کرده است که این سازمان ها از جمله سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه هستند.

کوچکی نژاد تاکید کرد: متاسفانه سازمان‌هایی همچون سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی بیش از ۵۰ درصد فوق العاده ویژه دریافت کرده اند در صورتی که میانگین فوق العاده ویژه کارکنان ۲۰ الی ۲۵ درصد است.

این نماینده مجلس ادامه داد: با این حال دستگاهی هم وجود دارد که فوق‌العاده ویژه‌ای پایینی دریافت کرده و حتی برخی از دستگاه‌ها هم دریافتی در این بخش نداشته اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با این حال ما در این جلسه مصوب کردیم که میانگین فوق العاده ویژه کارکنان ۳۵ درصد باشد تا این فوق العاده ویژه از سقف تعیین شده عبور نکند.

کوچکی‌نژاد اظهار داشت: همچنین سازمان‌هایی همچون سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی موظف هستند احکام فوق العاده ویژه خود را اصلاح کنند البته بنده بعید می دانم این دستگاه ها این مسئله را اصلاح کنند لذا ما معتقدیم که دولت باید به دستگاه تابع خود فشار آورده تا اصلاح امور در این بخش مدنظر قرار گیرد.

کد خبر: ۱۴۱٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کارمند IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
      8 1
      سلام هرچه بگندد نمکش میزنند وای بحال وقتی بگندد نمک چند ساله که تعدادی از دستگاهها ۵۰ درصد میگیرند و برای بقیه ۲۱ درصد ، وکسی هم جرات اصلاح ندترد
    • سعید IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 0
      جالب اینه که سازمانی که فوق العاده ویژه کامل رو میگیره اضافه کار و مزایاش هم بیشتره