۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
معرفی ورق استیل دانه گندومی و استعلام قیمت ورق استیل دانه گندومی

معرفی ورق استیل دانه گندومی و استعلام قیمت ورق استیل دانه گندومی

گوناگونی ورق‌های استیل در سال‌های اخیر، سبب شده است تا افراد در کسب و کارهای مختلف بتوانند به سراغشان بروند و از داشتن آن‌ها لذت ببرند.

به گزارش بازار، گوناگونی ورق‌های استیل در سال‌های اخیر، سبب شده است تا افراد در کسب و کارهای مختلف بتوانند به سراغشان بروند و از داشتن آن‌ها لذت ببرند. این ورق‌ها به نسبت سال‌های گذشته بسیار بیشتر شده‌اند و برای این که بتوانید نسبت به خریدشان اقدام کنید، باید بیشترین اطلاعات را هم در موردشان داشته باشید.

یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین ورق‌های استیل را هم باید نوع دانه گندمی یا همان طرح دار آن به شمار آورد. این ورق استیل از زمانی که به وجود آمد، برای طراحی دکوراسیون و موارد مشابه کاربردهای فراوانی داشت. در همین راستا، در این مقاله سعی داریم تا در خصوص ورق استیل دانه گندمی یا طرح دار با هم صحبت داشته باشیم و در نهایت نیز مطالبی را پیرامون نحوه خریدشان به شما عرض نماییم. بنابراین توصیه می‌کنیم این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

ورق استیل دانه گندمی چیست؟

طرح‌ها و الگوهای گوناگونی برای ورق‌های استیل یافت می‌شود که هر یک زیبایی‌های خاص خود را دارند. البته یکی از آن‌ها ورق استیل دانه گندمی است و از مدل‌های دیگر آن باید به آجدار، طلایی و نقره‌ای اشاره داشت. همان طور که خودتان هم حدس زده‌اید، از این ورق‌های استیل بیشتر برای تزئینات و دکوراسیون استفاده می‌شود و افراد در این خصوص به نتایج خوبی هم دست پیدا می‌کنند.

این طرح‌ها عموما به صورت برجستگی‌های بر روی این ورق‌های استیل نمایان هستند. البته از نظر ترکیبات، شاید این ورق‌ها را نتوان چندان متفاوت را ورق‌های دیگر به شمار آورد. این ورق‌ها بیشتر به وسیله فرایند نورد ساخته می‌شوند. البته بیشتر این محصولات نیز به همین شیوه به وجود می‌آیند که راه حل ساده‌ای هم به نظر می‌رسند.

ویژگی های ورق استیل دانه گندمی

بی شک مهم‌ترین خصوصیتی که برای ورق استیل طرح دار و به ویژه نوع دانه گندمی آن به چشم می‌خورد، زیبایی و جذابیت فراوان آن است. به همین دلیل است که می‌توان از آن برای موارد گفته شده استفاده کرد. جدا از آن، مقاومت بالا را هم باید ویژگی بسیار خوب دیگری به شمار آورد. مقاومت این محصولات در مقابل هر گونه خراشیدگی و خراب شدن بسیار زیاد است و مشتریان نیز کاملا به این موضوع واقف هستند. این بدان معنا است که شما برای مدتی طولانی قادر به استفاده از این ورق استیل‌ها خواهید بود.

البته خوب است بدانید که سایر مدل‌های ورق ‌های طرح دار نیز در نوع خود طول عمر بالایی دارند. همین موضوع باعث شده است تا این ورق‌های استیل در مقایسه با محصولات مشابه، نیازی به تعمیر نداشته باشند و از این نظر، صرفه جویی خوبیی به عمل آورید.

کاربردهای ورق استیل دانه گندمی

درصد بالایی از کاربران این تقاضا را از ما داشتند که در خصوص کاربردهایی که در ورق استیل دانه گندمی وجود دارد، صحبت داشته باشیم. خوشبختانه این ورق‌ها در صنایع مختلفی به کار می‌روند که د ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد. به یاد داشته باشید که این کاربردها به همی جا ختم نمی‌شوند و موارد دیگری را هم شامل می‌شوند.

۱- شما برای انواع طراحی دکوراسیون‌ها و تزئینات می‌توانید سر وقت این ورق استیل بروید.

۲- لمسه کاری مبل نیز کار دیگری است که اکثرا به وسیله همین ورق‌های استیل به کار می‌رود. البته در این زمینه می‌توان به سراغ محصولات دیگری هم رفت، اما فراموش نکنید که این ورق استیل در عین زیبایی از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

۳- به منظور ساخت بخش‌هایی از نمای داخلی و یا خارجی ساختمان‌ها نیز می‌توان سر وقت این ورق استیل رفت.

۴- به وجود آوردن درصد بالایی از پله برقی‌ها نیز به وسیله همین ورق‌های استیل صورت می‌گیرید.

۵- از دیگر کاربردهای ورق استیل دانه گندمی باید به ساخت پنل اشاره داشت که این روزها به وفور شاهدش هستیم.

۶- این ورق‌های استیل در آشپزخانه‌ها نیز کاربرد خاص خود را دارند. برای نمونه باید به ساخت تجهیزات و خود کابینت‌ها اشاره داشت که مزایای زیادی را در اختیار استفاده کنندگان قرار خواهد داد. افراد برای مدتی طولانی می‌توانند از این کابینت‌ها استفاده کرده و هیچ گونه خط و خراش بزرگی را بر روی آن‌ها شاهد نباشند.

۷- علاوه بر خود آسانسورها، کابین آن‌ها نیز می‌توانند به وسیله ورق‌های استیل به وجود بیایند. در رابطه با آسانسورها باید گفت که سقف و کف آن‌ها هم می‌تواند به وسیله همین ورق‌ها ساخته شوند. این باعث می‌شود که زیبایی فراوانی را درون این اماکن شاهد باشیم.

خوب است بدانید که ورق‌های استیل دانه گندمی از نظر ترکیبات در دسته‌های ۳۰۴، ۳۱۶ و ۴۳۰ قرار می‌گیرند. این بدان معنا است که مواد به کار رفته در آن‌ها تا حدی با هم متفاوت است و در نتیجه، خصوصیات متفاوتی را هم در انتها شاهد خواهیم بود. برای همین، در ابتدا باید ببینید که نیاز شما چیست و سپس اقدام به سفارش این ورق‌ها کنید.

تعرفه ورق استیل دانه گندمی

جالب است بدانید که خود ورق‌های استیل دانه گندمی نیز از نظر ترکیبات به کار رفته، آلیاژها، کاربردها، اندازه و موارد دیگر در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. همچنین طرح نقش بسته بر روی هر یک از آن‌ها نیز به نوبه خود می‌توانند مهم باشند. از این رو، نمی‌توان قیمت ثابتی را برای همه آن‌ها در نظر داشت.

به منظور فهمیدن اطلاعات بیشتر در مورد ورق استیل دانه گندمی و قیمت هر یک از آن‌ها، شما عزیزان می‌توانید به سایت شرکت فلز پایا به نشانی https://felez.me/ وارد شوید. مقالات فراوانی در این سایت وجود دارد که به وسیله آن‌ها، بی شک بهتر راهنمایی خواهید شد. ضمن این که می‌توانید از شماره تلفن‌های موجود در آن برای برقراری تماس با تیم کارشناس آن نیز استفاده کرده و مشاوره‌هایی را در راستای خرید به صورت رایگان دریافت نمایید.

معرفی شرکت فلز پایا

فلز پایا را باید یکی از مهم‌ترین شرکت‌ها در حوزه ساخت و پخش قطعات فولادی و به ویژه ورق‌های استیل به شمار آورد. این شرکت قادر است تا انواع ورق‌های استیل را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. بنابراین چه قصد شما خرید ورق استیل طرح دار باشد و چه موارد دیگر، می‌توانید به این شرکت با سابقه و پرطرفدار اطمینان کنید. در انتها امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

کد خبر: ۱۴۱٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha