۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
گره صنعت خودروسازی با استفاده از دانش بنیان‌ها باز می‌شود
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

گره صنعت خودروسازی با استفاده از دانش بنیان‌ها باز می‌شود

حسینی کیا، نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان زمینه تولید خودروی ارزان قیمت و باکیفیت فراهم شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، گفت: توجه به دانش‌بنیان‌ها از یک سو منجر به حل معضل بیکاری شده و اشتغالزایی برای کشور به همراه دارد و از سوی دیگر می‌تواند با ارتقا تکنولوژی نیاز صنایع بزرگ کشور را برطرف کند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: هرچند در حوزه‌هایی مانند صنعت لوازم خانگی به موضوع استفاده از تکنولوژی‌هایی روز دنیا توجه شده اما نیاز است به این اصل مهم از طریق به کارگیری توان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند ایران را به یکی از قطب‌های صنعتی منطقه تبدیل کند، اضافه کرد: ضرورت توجه به سرمایه‌گذاری در حوزه دانش بنیان‌ها منجر شد که مجلس یازدهم طرح جهش تولید دانش بنیان را تدوین و آن را تصویب کند تا قوانین لازم برای تسهیل فعالیت این حوزه فراهم شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه با استفاده از توان دانش بنیان ها گره صنعت خودروسازی باز می‌شود و کیفیت خودروهای تولیدی ارتقا می‌یابد، ادامه داد: باید با حمایت از شرکت های دانش بنیان زمینه تولید خودروی ارزان قیمت و با کیفیت فراهم شود.

کد خبر: ۱۴۱٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha