۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
ترافیک در راه های استان سمنان پرحجم شد
طبق آخرین اخبار واصله از راه‌ها؛

ترافیک در راه های استان سمنان پرحجم شد

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، گفت: همزمان با نخستین روز سال جدید ترافیک پرحجم بر محورهای مواصلاتی استان حاکم است.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به وقوع ترافیک پرحجم در راه های مواصلاتی استان سمنان بیان کرد: همزمان با صبح سه‌شنبه ترافیک در راه های استان پرحجک اما در جریان است به خصوص ورودی و خروجی شهرها با ترافیک و تردد زیاد خودرو ها روبرو است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در میزبانی از مسافران در جاده های استان سمنان وجود ندارد، بیان کرد: ترافیک پرحجم در اکثر جاده های اصلی استان در جریان است.

مدیرکل راهداری استان سمنان بیان کرد: مانند روز گذشته ترافیک در محدوده ابراهیم آباد و میاندشت در شهرستان میامی به سمت مشهد مقدس نیمه سنگین است ترافیک همچنین در گردنه آهوان نیز پرحجم اما روان اعلام شده و خودروها با رعایت فاصله طولی مشخص در حال تردد هستند.

منصور کیایی بیان کرد: مانند روز گذشته چاشت خوران در مسیر تهران به سمت مشهد از ترافیک پرحجم برخوردار است البته در مسیر بازگشت از سمت مشهد به تهران ترافیک خاصی وجود نداشته و مسیر کاملاً باز است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در این سیرها، تردد از امروز بیشتر نیز شود و در نهایت به اوج خود در نیمه اول تعطیلات فروردین ماه ۱۴۰۱ برسد، ابراز کرد: ترافیک در منطقه سر دره گرمسار نیز نیمه سنگین اعلام شده است.

توصیه راهداری و پلیس راه به وسایل نقلیه و مسافران نوروزی و راکبان وسایل نقلیه، رعایت فاصله طولی و دوری از عجله در چنین شرایطی است.

کد خبر: ۱۴۱٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha