۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
افزایش ۳ برابری قیمت سهام شرکت سیمان شاهرود/۷۵ درصد خط تولید فعال است
مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود:

افزایش ۳ برابری قیمت سهام شرکت سیمان شاهرود/۷۵ درصد خط تولید فعال است

شاهرود – مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود بابیان اینکه ۷۵ درصد خط تولید این شرکت فعال است، گفت: قیمت سهام شرکت در سال جاری به سه برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا بازوی ظهر سه‌شنبه در بازدید اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان از شرکت سیمان شاهرود ضمن بیان اینکه این شرکت با سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیون تومانی در سال ۶۳ راه‌اندازی شد، اظهار داشت: سال گذشته قیمت هر یک سهم از شرکت سیمان شاهرود ۲۰۱ ریال بود که این رقم امسال به ۵۰۰ ریال معادل سه برابر افزایش داشته است.

وی بابیان اینکه در بین شرکت‌های سیمان کشور بیشترین افزایش سهام متعلق به سیمان شاهرود بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۵ درصد خط تولید شرکت فعال و این در حالی است که میزان تولید سیمان در این شرکت نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود با اشاره به اینکه این واحد تولیدی در بین دیگر شرکت‌های سیمان کشور با ۶۰ درصد توان تولید در حال فعالیت است، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۶۶ نفر در این شرکت در بخش‌های مختلف ‌مشغول به کار هستند.

بازوی بابیان اینکه تعداد ۱۳ هزار نفر سهام‌دار، سهام این شرکت را خریداری کرده‌اند، یادآور شد: عمده سهامداران این شرکت از مردم شهرستان شاهرود هستند و امروز یکی از مهم‌ترین رویکردهای این شرکت توسعه فعالیت و ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات آن است.

وی تخصیص تسهیلات رونق تولید و افزایش نقدینگی و سرمایه، تقویت منابع مالی، کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و جابجایی محصولات از طریق راهکارهای مؤثر را ازجمله مهم‌ترین مطالبات این مجموعه برشمرد و گفت: در قالب حمایت از تولیدات این شرکت، استفاده از محصولات تولیدی شرکت سیمان شاهرود در داخل استان و تقویت بازار فروش و همچنین رفع مشکلات حوزه معدن در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha