بخش خصوصی آماده نقش‌آفرینی در راه توسعه ایران است
رئیس اتاق بازرگانی ایران:

بخش خصوصی آماده نقش‌آفرینی در راه توسعه ایران است

شافعی، رئیس اتاق ایران با صدور پیامی به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ از آمادگی فعالان بخش خصوصی برای نقش‌آفرینی در دوران پساتحریم سخن به میان آورد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در پیام نوروزی از تلاش اقتصادگردانان برای دفاع از کیان اقتصاد ایران در جنگ اقتصادی تقدیر و ابراز امیدواری کرد در سال جدید تحریم‌ها رخت بر بندد.

متن کامل پیام رئیس اتاق ایران را در ادامه می‌خوانید:

آغاز قرن جدید، یک فال نیک است برای زنده شدن نور امید در دل‌ها.

از خداوند بهار و زیبایی می‌خواهیم که همراه با تغییر این فصل، تحولی احسن در احوال‌ها مقدر کند.

گرداننده فصل‌ها با پیشکش بهار، اثبات می‌کند که فاصله میان نیستی و هستی می‌تواند کوتاه باشد. درختانی که تا چند روز پیش، همچون تکه چوبی بی‌جان نمود داشتند، حالا با جوانه‌های سبز به نماد زندگی و پویایی بدل شده‌اند. این معجزه طبیعت که آموزگار جهان به نمایش گذاشته، بزرگ‌ترین دلیل برای امیدواری است.

در واپسین روزهای قرن چهاردهم، بارقه‌های امید برای ایجاد تغییر در فضای اقتصاد، نمایان شده است تا شاید قرن جدید را بدون تحریم‌های ظالمانه آغاز کنیم.

فعالان بخش خصوصی که در دوران تحریم در میدان جنگ ایستادند تا از کیان اقتصاد دفاع کنند، آماده‌اند تا در دوران پساتحریم نیز در راه توسعه ایران نقش‌آفرینی کنند.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با نام تولید مزین شده بود، نرخ رشد تولید ناخالص داخلی با مجاهدت تمامی اقتصادگردانان به مدار مثبت بازگشت و این امیدواری پررنگ‌تر شده است که در سال پیش رو رشد چشمگیرتری برای اقتصاد رقم بخورد.

در روزهایی که زیبایی‌های بهار رخ می‌نماید، برای تمامی هم‌وطنانم آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و امیدوارم در کنار هم در سال جدید و قرن تازه، روزها و لحظات زیباتری برای ایران عزیزمان بسازیم.

کد خبر: ۱۴۱٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha