۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
اختصاص ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بخش صنایع دستی ایلام
استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بخش صنایع دستی ایلام

ایلام-استاندار ایلام از اختصاص ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بخش صنایع دستی ایلام خبر داد و گفت: باید از ظرفیت های این بخش برای توسعه استان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن بهرام نیا ظهر روز شنبه در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان با تبریک سال نو و ابراز امیدواری برای سالی پر از خیر و برکت اظهار داشت:عملکرد مدیران استان و دستگاه های اجرایی در بحث تسهیلات و ایجاد اشتغال معدل خوبی و قابل قبولی ارزیابی کرد.

استاندار ایلام با تشکر از مدیران عامل بانک های استان که در جذب تسهیلات موفق عمل کرده اند همچون بانک کشاورزی و بانک ملی تقدیر کرد.

وی افزود: دستگاه های برتر و بانک های برتر پس از بررسی عملکرد در خصوص پرداخت تسهیلات و طرح های معرفی شده در نیمه اول ۱۴۰۱ معرفی می شوند.

بهرام نیا یکی از نمرات مربوط به ارزیابی مدیران، مربوط به عملکردهای ایجاد اشتغال و کارآفرینی دانست و گفت: مجموعه بازرسی استانداری پیگیر این امر هستند و در شش ماهه اول سال آینده مدیران و دستگاه های برتر معرفی می شوند.

وی در ادامه از مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری ایلام خواست نسبت به معرفی طرح های بیشتر به بانک برای جذب تسهیلات اشتغالزا اهتمام جدی داشته باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های ویژه میراث فرهنگی و گردشگری در اشتغالزایی با در نظر گرفتن سند آمایش در همه شهرستانهای استان باید طرح های مناسب اجرایی شود.

استاندار ایلام گفت: سهم صنایع دستی استان از تسهیلات تبصره ۱۸ در بخش صنایع دستی ۸۰ میلیارد ریال است که باید بطور کامل جذب شود.

کد خبر: ۱۴۱٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha