۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
۴۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان باری آذربایجان‌غربی حمل شد
از ابتدای امسال؛

۴۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان باری آذربایجان‌غربی حمل شد

ارومیه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: ۴۰۰ هزار تن کالا از ابتدای فروردین ماه جاری توسط ناوگان باری استان حمل شد که ۹ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری آذربایجان غربی، ارسلان شکری با اشاره به حمل ۴۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان باری استان از ابتدای فروردین ماه گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۳۶۵ هزار تن کالا توسط این ناوگان حمل شده بود که امسال با وجود محدودیت‌ها، این میزان ۳۵ هزار تن بیشتر بود.

وی افزود: برای حمل این میزان کالا نزدیک به ۲۹ هزار سفر انجام شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، پنج درصد بیشتر است.

شکری با اشاره به افزایش میزان حمل سیمان توسط ناوگان حمل و نقل باری آذربایجان‌غربی در این مدت بیان کرد: از ابتدای فروردین امسال، نزدیک به ۱۳۵ هزار تن سیمان جابجا شده که شش درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی تعداد رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای استان را نزدیک به ۲۷ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش هشت درصدی برخوردار است که پنج درصد از کل رانندگان فعال کشور را شامل ‌می‌شود.

کد خبر: ۱۴٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha