۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
۱۷ هزار فقره پرونده تخلف صنفی در مازندران تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران:

۱۷ هزار فقره پرونده تخلف صنفی در مازندران تشکیل شد

میاندرود - مدیرکل تعزیزات حکومتی مازندران شمار پرونده های تخلفات صنفی را تاکنون بیش از ۱۷ هزار فقره اعلام کرد.

یدالله ملکی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تشکیل بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی از ابتدای امسال تا پایان آذرماه اظهار داشت: بیشترین شمار تخلفات مربوط به عدم درج قیمت با ۵ هزار و ۵۵۷ فقره بوده است.

وی با بیان اینکه متخلفان بیش از ۳۹۶ میلیارد ریال جریمه و تعزیر شدند اظهار داشت: پرونده های تشکیل شده بیشتر در حوزه های کالا، خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق بوده است.

وی با تاکیدبراینکه واحدهای صنفی ملکف به درج قیمت بر روی کالها هستند از مردم خواست تا از خرید کالاهای بی قیمت خروداری کنند گفت: امسال هزار و ۶۹۱ فقره پرونده تخلف نیز در زمینه عدم ارائه فاکتور تشکیل شده است.

ملکی از مسئولان اصناف و اتحادیه خواست تا نسبت به نصب برچسب قیمت روی کالاها و اقلام اقدام کنند و با بیان اینکه گرانفروشی کالا و خدمات از دیگر پرونده های تشکیل شده امسال بوده است گفت: بیش از پنج هزار و ۲۰۰ فقره پرونده نیز امسال در حوزه گرانفروشی تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از فعال شدن گشت های مشترک برای مقابله با گرانفروشی و تخلفات صنفی خبر داد و گفت: امسال هزار و ۴۰۰ فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا در استان شکل گرفته است.

وی یکی از پرونده های مهم تشکیل شده را کشف ۹۰ تن کودشیمیایی و تقلبی عنوان کرد و گفت: این واحد به یک میلیارد ریال جریمه محکوم شده است.

کد خبر: ۱٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha