۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
دستگاه های اجرایی زنجان موظف به ارائه نقشه راه عملیاتی برای جهش تولید هستند
استاندار زنجان:

دستگاه های اجرایی زنجان موظف به ارائه نقشه راه عملیاتی برای جهش تولید هستند

زنجان - استاندار زنجان گفت: در راستای تحقق اهداف سال جهش تولید دستگاه های اجرایی استان موظفند در پنج محور مهم نقشه راه عملیاتی قابل سنجش ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر سه شنبه در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان، گفت: دستگاه های اجرایی استان موظفند در پنج محور مهم نقشه راه عملیاتی قابل سنجش ارائه کرده و در فواصل مختلف جلسات شورا، مدیران دستگاههای اجرایی گزارشات خود را ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت پویا وابسته به نیروی انسانی است، افزود: اگر بخواهیم تعریف کاملی از نیروی انسانی داشته باشیم، باید از این نیرو به عنوان بزرگ‌ترین ثروت و سرمایه برای هر جامعه یاد کنیم و فراموش نکنیم که نیروی انسانی ناکارآمد نیز می‌تواند مجموعه را با مشکلات زیادی مواجه کند.

استاندار زنجان از لازم‌الاجرا بودن مصوبات جلسات برای همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی خبر داد و گفت: اگر موضوعی که قابلیت عملیاتی شدن نداشته باشد، به هیچ وجه نباید وارد جلسات شود؛ چرا که در این جلسات به دنبال مصوباتی هستیم که قابلیت اجرایی دارد، بنابراین مدیران باید به دنبال مصوباتی باشند که قابلیت اجرایی داشته باشد.

حقیقی افزود: مواردی که در جلسات شورا تصویب می شود باید از سوی اعضا جلسه و دستگاه های ذیربط اجرایی و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: نباید صرفاً به حرف زدن اکتفا کنیم برای اینکه مشکلات کشور با حرف زدن حل نمی‌شود و باید چابک‌سازی جلسات را به عنوان یکی از اولویت‌ها قرار دهیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جلسه شورای برنامه‌ریزی محلی برای تصمیم‌گیری‌های مهم و حساس برای توسعه استان است، تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که خروجی جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان دارد، انتظار داریم جلساتی که در همین راستا طی سال‌های گذشته برگزار شده است، باید آسیب‌شناسی شده و این آسیب‌شناسی‌ها در جلسات آینده دخیل داده شود.

حقیقی با تاکید بر اینکه ترسیم نقشه راه همانند سنوات گذشته باید در اولویت برنامه‌های‌شان باشد، ادامه داد: آنچه که امروز در این زمینه بیش از همه حائز اهمیت است، این است که مدیران باید به واسطه همین نقشه راه، برنامه‌های خود را در پنج موضوع کاری ترسیم کرده و اقدامات صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانند.

کد خبر: ۱۴٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha