۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
۸۸۵ فقره پرونده تخلفات صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد
معاون صمت آذربایجان غربی در گفتگو با بازار:

۸۸۵ فقره پرونده تخلفات صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد

ارومیه - معاون امور نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل ۸۸۵ فقره پرونده تخلفات صنفی طی طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ در استان خبر داد.

علیرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به جزئیات اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز این سازمان گفت: این طرح از ابتدای اسفند سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین امسال ادامه داشت که در مدت اجرای طرح شاهد تشکیل ۸۸۵ فقره پرونده تخلفات صنفی در استان بودیم.

وی ارزش تخلفات انجام شده را بیش از ۴۳ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال دانست و گفت: این پرونده ها برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شدند.

محمودی از صدور حکم نهایی برای ۶۱۳ پرونده ارسالی خبر داد و گفت: در طول این مدت میزان بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی، خدماتی، توزیعی و تولیدی استان به ۱۸ هزار و ۳۵۲ مورد رسید.

معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین طی این طرح، ۳۶۶ مورد بازرسی نیز با اکیپ های مشترک نهادهای مرتبط از تمامی واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی، رفاهی، بهداشتی و غیره انجام شد.

وی گزارش های مردمی را در ثبت تخلفات واحدهای صنفی موثر دانست و گفت: در این مدت ۵۸۲ گزارش از سوی مردم به ستاد خبری سازمان ارسال شده بود که بعد از بررسی و رسیدگی گزارش های دریافتی، ۲۳۷ مورد متخلف، ۲۴۴ مورد غیر متخلف و ۱۰۱ مورد از این گزارش ها نیز در دست بررسی است.

محمودی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و مورد خود را گزارش دهند. 

کد خبر: ۱۴٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha