۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
سرمایه بانک مسکن به ۳۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت
مدیرعامل بانک مسکن:

سرمایه بانک مسکن به ۳۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت

مدیرعامل بانک مسکن با اعلام اینکه سرمایه بانک مسکن به ۳۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: تعهدات بانک مسکن در طرح نهضت ملی انجام شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان در آیین تقدیر از یکسال تلاش کارکنان بانک مسکن گفت: تنها بانکی هستیم که در سال ۱۴۰۰، توانستیم وظیفه خود را در طرح نهضت ملی مسکن به انجام برسانیم و این مهم با تلاش و همدلی همه کارکنان در سال آینده، بیش از پیش تداوم خواهد یافت.

شایان در این مراسم با تبریک میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و فرا رسیدن عید نوروز، از یک سال تلاش، همکاری صادقانه و خدمات کارکنان در مسیر تحقق اهداف بانک قدردانی کرد.

وی گفت: بانک مسکن سال خوبی را از نظر ترازنامه مالی به پایان می رساند و برای اولین بار توانسته ایم به رشد منابعی بیش از اهداف تعیین شده برسیم.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: در سال جاری، بانک توانست NPL نسبت به خالص تسهیلات را به عددی کمتر از حد استاندارد برساند؛ همچنین افزایش سرمایه بانک از رقم ۱۳ هزار میلیارد تومان به بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم در این چند روز با تلاش و تمرکز بیشتر بر صورت‌های مالی و وصول مطالبات معوق بتوانیم با تصمیمات صحیح مدیریتی، به نقطه ای برسیم که بانک را به سمت سود دهی بیشتر هدایت کنیم.

شایان در ادامه با تبریک به صابر عسکرپور، عضو جدید هیات مدیره بانک، اظهار امیدواری کرد: وی با توجه به دانش، تجربه و روحیه خوب خود، در پیشبرد اهداف بانک موثر واقع شود.

مدیرعامل بانک مسکن در پایان با آرزوی سالی خوب و خوش برای کارکنان، گفت: اگر همکاری و همدلی شما نبود، این موفقیت‌ها به ویژه در پیشبرد نهضت ملی مسکن برای بانک رقم نمی خورد.

به گزارش هیبنا، آیین تقدیر از یکسال تلاش کارکنان بانک مسکن در محل آمفی‌تئاتر این بانک با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۱٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha