۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
پتانسیل های اقتصادی سیستان و بلوچستان حلال مشکلات موجود است
رئیس قوه قضائیه:

پتانسیل های اقتصادی سیستان و بلوچستان حلال مشکلات موجود است

زاهدان - محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه گفت: با استفاده از ظرفیت های اقتصادی موجود در سیستان و بلوچستان می توان بسیاری از مشکلات و چالش های این استان را حل کرد.

به گزارش بازار، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای پیش از ظهر پنجشنبه در نخستین برنامه از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان در جمع قضات و کارکنان این استان اظهار داشت: با اینکه استان سیستان و بلوچستان به دلایل مختلف با مشکلات ناشی از خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند اما از پتانسیل و ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که می تواند راهگشا باشد.

رییس قوه قضائیه گفت: وجود استعدادهای ترانزیتی به واسطه وجود بندر و اتصال به آب‌های بین‌المللی از جمله ظرفیت های موجود است که با بکارگیری و تقویت این ظرفیت‌ها می‌توانیم بر مشکلات ناشی از خشکسالی در استان فائق آییم.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق این مهم نیازمند همکاری و تشریک مساعی دستگاه‌های دولتی و حکومتی هستیم، افزود: با ایجاد اشتغال می توان از آسیب های اجتماعی و وقوع جرائم جلوگیری کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: دستگاه قضایی آمادگی همکاری برای جذب سرمایه گذاری پایدار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی را دارد.

وی با اشاره به اینکه نظارت در دستگاه قضایی همانند دیگر دستگاه ها انجام می شود از مسئولان دستگاه قضایی استان سیستان و بلوچستان خواست تا زیر مجموعه‌های خود را تقویت کنند و به صورت مستمر به بخش‌های مختلف قضایی سرکشی کنند زیرا این نظارت و سرکشی‌ها را با دید و نگرش اصلاح‌گرایانه و خیرخواهانه و دلسوزانه انجام دهند، البته این نظارتها به معنای مچ‌گیری نیست.

کد خبر: ۱۴۱٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha