۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
صنعت آذربایجان شرقی باید به سمت دانش بنیان حرکت کند
استاندار آذربایجان شرقی:

صنعت آذربایجان شرقی باید به سمت دانش بنیان حرکت کند

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت توجه به شرکت های دانش بنیان گفت: صنعت آذربایجان شرقی باید به سمت دانش بنیان حرکت کند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورمحمدی ظهر سه شنبه در بازدید از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان در تبریز گفت: امسال توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده و باید شعار سال به گفتمان و عزم عمومی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه تولیدات مازاد بر مصرف در بسیاری از کالاها در استان داریم، ادامه داد: ‌جهش تولید چرخه صنعت و تولید را روان تر خواهد کرد.

پورمحمدی با بیان اینکه جهش تولید، ادامه سیاست های رونق تولید با انتظاری فراتر است، گفت: تمام واحدهای اقتصادی و تولیدی استان برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در خصوص رونق تولید و ایجاد اشتغال در سال ٩٨ گفت: ‌از نظر توسعه واحدهای موجود و ایجاد واحدهای جدید در کشور، رتبه اول و دوم را داشتیم ‌و در حوزه تولید، خیلی از موانع را برداشته ایم.

‌پورمحمدی با تاکید بر اینکه باید هر واحد تولیدی به آسیب شناسی و ظرفیت شناسی خود بپردازد، گفت: اقتصاد ‌آذربایجان شرقی در اختیار بخش خصوصی است و با رفع موانع تولید تلاش می کنیم تا از سرمایه گذاران حمایت شود.

کد خبر: ۱۴٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha