۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
وزارت نفت به ایلام در مسئولیت‌های اجتماعی نگاه ویژه داشته باشد
استاندار ایلام:

وزارت نفت به ایلام در مسئولیت‌های اجتماعی نگاه ویژه داشته باشد

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت‌های نفت و گاز در استان، گفت: وزارت نفت به ایلام در مسئولیت های اجتماعی نگاه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن بهرام‌نیا صبح چهارشنبه در دیدار با مهدی مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در محل استانداری ایلام از تشکیل کمیته نفت و انرژی در آینده نزدیک در استان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته استفاده از ظرفیت، توانمندی و دانش متخصصان است.

وی با اشاره به اینکه منظور هماهنگی بین زیر مجموعه‌های وزارت نفت در استان کمیته انرژی در ایلام راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: نیاز است وزارت نفت با نگاه ویژه‌تری به استان ایلام توجه کند.

بهرام نیا با بیان اینکه در مناطق نفتی ایلام کارها و پروژه ها به خوبی پیش می رود، تاکید کرد: استان ایلام دارای ۱۱ درصد منابع گازی و ۶ درصد منابع نفتی کشور است لذا انتظار داریم وزارت نفت در بحث مسئولیت های اجتماعی بیش از گذشته به استان ایلام توجه داشته باشد.

وی تاکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی نظیر ۴۳۰ کلیومتر مرز مشترک با کشور عراق است که در صورت توجه و سرمایه گذاری می تواند بعنوان پیشران توسعه کشور نقش آفرینی کند.

معاون وزیر نفت نیز در این دیدار گفت: زنجیره ارزش در استان ایلام کامل و پتانسیل های این استان بسیار بالا است.

مهدی مددی اضافه کرد: در بحث مسئولیت های اجتماعی نظیر راه‌آهن، راه و... وزارت نفت موظف و آماده ارائه خدمات به استان ایلام است.

کد خبر: ۱۴۱٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha