۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
عرضه خدمات نوروزی در همه راه‌های کشور
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

عرضه خدمات نوروزی در همه راه‌های کشور

وزیر راه و شهرسازی گفت: تسهیلات و خدمات نوروزی با هدایت ستاد ملی سفرهای نوروزی در این وزارتخانه در همه راه‌ها و مناطق کشور به مسافران نوروزی عرضه خواهد شد.

به گزارش بازار، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی پس از شرکت در جلسات کمیسیون عمران و اصل ۹۰ مجلس در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از آماده باش همه دستگاه‌های خدماتی و امدادی از هم اکنون تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: با دستور رییس جمهور تلاش مان این است که خدمات نوروزی با توجه به حجم زیاد احتمالی سفرها پس از کاهش کرونا افزایش یابد.

وی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز محورهای کشور خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با اعتبار ویژه‌ای که رییس جمهور دستور اختصاصش را صادر کردند بیش از ۳ هزار نقطه حادثه خیز را در سال آینده اصلاح کنیم و حوادث رانندگی را کاهش دهیم.

قاسمی توسعه مسکن و حمل ونقل جاده‌ای ریلی و هوایی را در سال آینده با توجه به تاکیدات رییس جمهور از مهمترین برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی برشمرد و گفت: در توسعه مسکن هم ساخت ۲ میلیون مسکن در سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود علاوه بر این هم اکنون کار ساخت بیش از ۸۰۰ هزار واحد مسکن ملی ادامه دارد.

کد خبر: ۱۴۱٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha