۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد
رئیس صمت زنجان:

۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: با اجرای طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان ۱۸۰ پرونده تخلف واحدهای صنفی تشکیل شد.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، ناصر فغفوری گفت: طرح نظارتی ایام پایانی سال از اول اسفند ماه در استان آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: عمده اقلام مورد رصد در این ایام شامل پوشاک، کیف و کفش، آجیل، خشکبار و در بخش خدماتی شامل قالیشویی، خشکشویی، بخش حمل و نقل، مراکز اقامتی و تفریحی و امداد خودرو است.

فغفوری خاطرنشان کرد: بازرسی های انجام شده در این ایام در قالب گشت های مستقل ۲ نفره و نیز گشت های مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های زیربط از جمله میراث فرهنگی، راهداری، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و بسیج انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: طی اجرای این طرح تاکنون یک هزار و ۶۵۰ مورد بازرسی صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در استان شده است.

وی یادآور شد: گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم ارائه فاکتور و عدم درج قیمت مهمترین تخلفات کشف شده در این مدت است.

فغفوری در خصوص نظارت‌های صورت گرفته بر اقلام تنظیم بازار و میوه شب عید عنوان کرد: با اجرای قانون انتزاع مسئولیت تامین، توزیع، قیمت گذاری و نظارت بر اقلامی همچون برنج، شکر، گوشت، مرغ، آرد و نان و میوه شب عید به عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر: ۱۴۱٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha