۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
۵ هزار و ۴۰۰ تن کود مورد نیاز مصرف کشت بهاره در البرز تأمین شد
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز:

۵ هزار و ۴۰۰ تن کود مورد نیاز مصرف کشت بهاره در البرز تأمین شد

کرج- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز گفت: بیش از پنج هزار و ۴۰۰ تن انواع کودهای یارانه ای برای کشت بهاره ذخیره سازی شده و کشاورزان می توانند برای دریافت سهمیه کود خود مراجعه کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی البرز، علی اکبر ندرلو با بیان اینکه بیش از پنج هزار و ۴۰۰ تن انواع کودهای یارانه ای برای کشت بهاره ذخیره سازی شده از آمادگی کامل این شرکت برای توزیع انواع کود در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ۱۴۰۱خبر داد.

ندرلو خبر افزود: با عنایت به تهیه، تدارک و تأمین انواع کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان بر اساس سهمیه سال ۱۴۰۰، در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۴۰۰ تن انواع کودهای یارانه ای برای کشت بهاره شامل کودهای ازته، فسفاته و پتاسه در انبارهای سازمانی استان به طور مناسب ذخیره سازی شده است و کشاورزان استان می توانند با مراجعه به کارگزاران توزیع کود در شهرستان ها شرکت نسبت به تهیه کود سرک بهاره اقدام کنند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر از نظر تأمین نهاده ها، به خصوص انواع کودهای شیمیایی در استان هیچگونه کمبودی وجود ندارد، از آمادگی کامل این شرکت برای توزیع کود در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

کد خبر: ۱۴۱٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha