۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در اسرع وقت انجام می‌شود
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در اسرع وقت انجام می‌شود

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در روزهای پایانی سال از برخی شعب در تهران بازدید و ضمن گفت‌وگو با تعدادی از مشتریان، بر پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در اسرع وقت تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه گانی به منظور بررسی میدانی فعالیت شعب و ارائه خدمات به مشتریان به ویژه پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن به حقوق‌بگیران نزد این بانک، از برخی شعب بانک در تهران بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها قرار گرفت.

وی در این بازدید ها، ضمن تأکید بر پرداخت تسهیلات سریع و آسان به مشتریان به ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، بر اجرای دقیق و کامل دستورات رئیس جمهور به نظام بانکی در تمامی شعب بانک رفاه کارگران تأکید کرد.

للـه گانی ضمن تقدیر از تمامی کارکنان بانک رفاه کارگران بخاطر پرداخت حدود ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به صورت غیر حضوری، تداوم این روند را جزو برنامه های بانک در سال آینده ذکر کرد.

شایان ذکر است، بر اساس اعلام معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک رفاه کارگران با پرداخت ۲۵ هزار و ۳۳۲ فقره تسهیلات در بهمن ماه سال جاری، حائز رتبه دوم کشوری در تعداد تسهیلات پرداختی بدون ضامن به متقاضیان در میان بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی شده است.

کد خبر: ۱۴۱٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 2
    • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      بسمه تعالی درپاسخ به رئیس جمهور درپاسخ به وزیر امور اقتصاد و دارایی درپاسخ به رئیس کل بانک مرکزی با اینکه از 10 بهمن ماه 1400 تاکنون هر روز چندین بار در باره وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن در رسانه ها علیه بانک ها شکایت و اعتراض می کنیم ولی متاسفانه هیچ کس هم هیچ اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
    • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      با اینکه رئیس جمهور در تاریخ 27 دی ماه 1400 پرداخت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن اعلام کرده است ولی متاسفانه در عمل خبری از پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین تامین اجتماعی نیست چرا؟ و مسئولان و نمایندگان مجلس هم هیچ اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟ قرار بود با دستور رئیس جمهور بانک ها به بازنشستگان تامین تامین اجتماعی وام 50 تا 100 میلیون تومانی به دهد ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟ نهم بهمن امسال وزیر اقتصاد دستور پرداخت وام بدون ضامن تا سقف صد میلیون تومان را صادر کرد ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟
    • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      0 0
      ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۱۷:۰۴ قرار بود با دستور رئیس جمهور بانک ها به بازنشستگان تامین تامین اجتماعی وام 50 تا 100 میلیون تومانی به دهد ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
    • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      0 0
      و این در حالی است که متاسفانه تاکنون هیچ بازنشسته‌ای تامین اجتماعی موفق به دریافت وام مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک رفاه کارگران وغیره نشده است
    • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      0 0
      از رئیس محترم سازمان تامین اجتماعی تقاضا داریم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از بانک ها رفاه کارگران به بانک ها دیگر انتقال دهد چون به خاطر که بانک ها رفاه کارگران متاسفانه هیچ تسهیلات وام های ضروری و وام 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن را به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهند.