۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
افزایش ۱۰ درصدی اعتبارات مصوب دانشگاه‌ها
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد

افزایش ۱۰ درصدی اعتبارات مصوب دانشگاه‌ها

خطیبی، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با دستور رییس جمهور اعتبارات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری به میزان ۱۰ درصد اعتبارات مصوب، افزایش یافت.

به گزارش بازار به نقل از اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، علی خطیبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر مشکلاتی در خصوص تخصیص اعتبارات دانشگاه‌ها پیش آمده بود و این موضوع دانشگاه‌ها را برای از سرگیری آموزش حضوری دچار مشکل می‌کرد، با پیگیری‌های مستمر وزیر علوم برای تخصیص به‌ موقع همچنین افزایش اعتبارات، رئیس‌جمهور دستور تخصیص ۱۰ درصدی اعتبارات دانشگاه‌ها را صادر کرد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تصریح کرد: طبق دستور رئیس‌جمهور محترم به وزیر علوم، این افزایش ۱۰ درصدی باید برای پرداخت مطالبات معوق‌شده دانشگاهیان (اعضای هیئت علمی و کارکنان (یاوران علمی) شامل حق‌التدریس، حق التحقیق، کمک هزینه تشویقی چاپ مقالات، گرنت پژوهشی و سایر معوقات هزینه شود.

وی در پایان با قدردانی از اقدام ارزشمند رئیس‌جمهور اظهار داشت: اهتمام دولت سیزدهم تکریم جایگاه دانشگاهیان و ارتقا سطح رفاه و معیشت اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری است.

کد خبر: ۱۴۱٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha