۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
نگران تامین سوخت نوروزی نیستیم| مصرف ۱.۵ میلیون لیتری سوخت در نیروگاه‌های مازندران
در گفتگو با بازار؛

نگران تامین سوخت نوروزی نیستیم| مصرف ۱.۵ میلیون لیتری سوخت در نیروگاه‌های مازندران

ساری- رجب پور، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران - ساری با بیان اینکه نگرانی برای تامین سوخت نوروزی نداریم، گفت: تمهیدات لازم در استان صورت گرفته است.

سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به سفرهای نوروزی اظهار داشت: محل عرضه گازهای مایع ۱۵ و ۳۰ کلوگرمی در استان مشخص و نرخ هر سیلندر گاز مایع نیز درج می شود تا شاهد بروز تخلفی در این حوزه نباشیم.

وی با اظهار اینکه مردم دغدغه تامین سوخت را در نوروز نخواهند داشت، افزود: طی سال جاری بیش از یک میلیارد لیتر بنزین در استان و ۵۸۵ میلیون لیتر نفت وگاز، یک میلیارد و ۵۵۳ میلیون لیتر نفت کوره برای سوخت دوم نیروگاه ها در استان توزیع شده است.

وی میزان توزیع نفت سفید را در استان ۳۷ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: در مجموع بیش از سه میلیارد و ۲۵۰ لیتر انواع فرآورده های نفتی در حوزه نفتی ساری توزیع شده است.

رجب پور میزان توزیع گاز مایع را ۶۲ هزار تن اعلام کرد و گفت: ۲۰۸ میلیون کیلوگرم سی اجی نیز در استان توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران - ساری شمار مشترکان نفت سفید را در استان ۲۰ هزار نفر ذکر کرد وگفت: بیش از ۹ هزار نفر خانوار دائم و بقیه فصلی هستند و تاکنون بیش از سه هزار لیتر سوخت به هر خانوار تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه توزیع نفت سفید الکترونیکی می شود، گفت: هزار لیتر نفت سفید برای خوش نشین ها در استان درنظر گرفته شده است و این سوخت با نرخ مصوب عرضه می شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha