۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
۳۴۱ پروژه عمرانی و زیربنایی در مازندران تکمیل شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران:

۳۴۱ پروژه عمرانی و زیربنایی در مازندران تکمیل شد

ساری- هادیان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران از تکمیل ۳۴۱ پروژه عمرانی و زیربنایی با حمایت این ستاد در استان خبر داد.

سید رضا هادیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری آیین جایزه احسان و نیکوکاری در آستانه عید نوروز، به مهمترین فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه این نهاد در سه حوزه توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی و فرهنگی و خدمات بیمه‌ای توفیقاتی را کسب کرده است.

وی افزود: پروژه‌ اجرای طرح جهش تولید دیم‌زارهای کشور با هدف افزایش ظرفیت و بهره‌وری تولید در اراضی دیم کشور با استفاده از روش‌های نوین کشت با ایده‌ای نوین اخیرا انجام شد و بازتاب خوبی داشت.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران با بیان اینکه در بحث مشارکت در توانمندی اقتصادی برای ۳ هزار و ۹۲۷ نفر اشتغال ایجاد شد، ادامه داد: طرح اقتصادی با ظرفیت ۱۷ هزار و ۹۸۲ نفر با سرمایه‌گذاری ۶۷۱۰ میلیارد ریالی همراه بود.

هادیان اضافه کرد: در راستای پایدارسازی اشتغال‌های ایجاد شده و کمک به توسعه و تقویت بازاریابی برای طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده، اقدامات مناسبی انجام گرفت، همچنین ۶۱۲ پروژه عمرانی به ارزش ۱۹۶ میلیارد ریال اجرا شدند و کلیه منازل روستایی با همکاری استانداری مازندران و از طریق کارگزاری رسمی بیمه برکت تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفتند.

وی از تکمیل ۳۴۱ پروژه عمرانی و زیربنایی با صرف هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: همچنین ۴ هزار و ۸۸۱ طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۷ هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال در ساری اجرا شد.

کد خبر: ۱۴۰٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha