۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۳
کشف ۶۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوشهر| شوتی‌ها مجاز به جابجایی ۹۷ قلم کالا هستند
فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:

کشف ۶۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوشهر| شوتی‌ها مجاز به جابجایی ۹۷ قلم کالا هستند

بوشهر-سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۶۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر خبر داد و گفت: شوتی‌ها مجاز به جابجایی ۹۷ قلم کالا هستند.

حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین امنیت مردم از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است و در استان بوشهر با همه توان و ظرفیت موجود برای برقراری امنیت پایدار اهتمام می‌ورزیم.

وی به موضوع امنیت اقتصادی اشاره کرد و افزود: در حوزه امنیت اقتصادی نیز با تمام پتانسیل، تلاش می‌کنیم و در سایه امنیت اقتصادی شاهد استانی توسعه یافته با پیشرفت و تعالی بیش از پیش خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به موضوع مقابله با قاچاق سوخت و قاچاق سازمان یافته کالا اشاره و خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۶۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر کشف شده که رشد ۷ برابری نسبت به سال ۱۳۹۹ را نشان می‌دهد.

سوسنی به مقابله با خودروهای شوتی اشاره و تصریح کرد: خودروهای شوتی که توقیف می‌شوند دارای کالای قاچاق هستند یا اینکه پلاک مخدوش دارند و یا سرعت را رعایت نکرده‌اند.

وی بیان کرد: خودروهای شوتی در استان می‌توانند ۹۷ قلم کالا که از قبل تعریف شده و مشخص هستند را جابجا کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خواستار رعایت قوانین و مقررات توسط شوتی‌ها شد و گفت: اگر قانون رعایت شود و کالاهای مجوزدار جابجا شود خودروهای شوتی توقیف نمی‌شوند.

کد خبر: ۱۴۰٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha