۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳
تزریق کالاهای ته‌لنجی به بازار گناوه| هتل ۵ ستاره در گناوه احداث می‌شود
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری بوشهر خبر داد؛

تزریق کالاهای ته‌لنجی به بازار گناوه| هتل ۵ ستاره در گناوه احداث می‌شود

بوشهر- سجادی‌منش مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از تزریق کالاهای ته لنجی به بازار گناوه خبر داد و گفت: هتل ۵ ستاره و ۳ ستاره در بندر گناوه احداث خواهد شد.

اسماعیل سجادی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حوزه گردشگری استان بوشهر از هم‌اکنون تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده‌باش به سر می‌برد و پس از دو سال محدودیت کرونایی، امسال سال خوبی در بحث گردشگر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: گناوه مهم‌ترین مرکز گردشگری تجاری جنوب کشور است و امسال بر خلاف دو سال قبل، بازار گناوه مملو از مسافر و گردشگر خواهد شد و کالاهای ته لنجی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر خاطر نشان کرد: اماکن اقامتی و هتل‌ها و مهمانسراهای شهرستان گناوه تجهیز و آماده خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز است.

سجادی‌منش از تزریق کالاهای ته‌لنجی به بازار گناوه در تعطیلات نوروز خبر داد و ابراز داشت: با تدبیر استاندار و مجوز سفر دوم لنج‌داران، کالاهای با کیفیت ته‌لنجی با قیمت مناسب در تعطیلات نوروز در گناوه در اختیار مهمانان است.

وی از احداث هتل‌ ۵ ستاره در بندر توریستی گناوه خبر داد و افزود: تسهیلات در حوزه گردشگری بدون سقف به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پرداخت می‌شود و به فضل خدا بزودی هتل‌های ۵ ستاره و ۳ ستاره در بندر گناوه احداث خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha