۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
آرد نانوایی‌های اردبیل تأمین شد| تکذیب افزایش قیمت
مدیرکل غله اردبیل:

آرد نانوایی‌های اردبیل تأمین شد| تکذیب افزایش قیمت

اردبیل- نوبخت، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اردبیل گفت: به تناسب نیاز مردم استان و حضور گردشگران آرد مورد نیاز نانوایی‌ها در ایام تعطیلات نوروزی تأمین شده است.

علی نوبخت در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: به تناسب سرانه مصرف آرد استان در هر ماه که 15 هزار تن است، ما سعی کردیم در فروردین ماه حتی بیشتر از این سرانه برای نانوایی ها تأمین آرد کنیم تا پاسخگوی حضور گردشگران و مسافران در شهرهای مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ نانوایی حق فروش آرد به صورت خام و خارج از شبکه مصرف را ندارد، تصریح کرد: ضروری است تا با افزایش نظارت‌ها و فعال شدن اکیپ‌های بازرسی فرمانداری ها در این ایام، بهترین و مطلوب‌ترین نان تحویل مردم شده و جلب رضایت آنها مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: ما سعی کردیم تا از بهترین تولیدات گندم استان آرد را در واحدهای تولید آرد انجام داده و در این زمینه به مطالبه به حق مردم استان در بحث تأمین‌ آرد با کیفیت پاسخی مناسب دهیم.

نوبخت افزود: در شهرهای سرعین، مشگین‌شهر و اردبیل به تناسب ورود گردشگران و مسافران نیازمندی آنها نیز در نظر گرفته شده و آرد مورد نیاز در نانوایی ها برای تعطیلات پیش رو تأمین شده است.

وی با رد شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت نان در تعطیلات نوروزی و آستانه ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت نان گرفته نشده و به نظر می رسد این نرخ‌گذاری بعد از ماه مبارک رمضان انجام شده و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها انجام شود.

نوبخت با بیان اینکه نانوایی ها در تعطیلات نوروزی بر اساس لیست کشیک اعلام شده، پخت نان خواهند داشت، اضافه کرد: حتی در روز نخست سال جدید نیز پخت نان در نانوایی های منتخب انجام می شود تا مردم نگرانی از تأمین نان مورد نیاز نداشته باشند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل بیان کرد: شورای آرد و نان و غله و خدمات ی برای سال آینده برنامه‌ریزی های مدونی را در ارائه آموزش‌های حرفه‌ای برای نانوایی ها و عوامل مؤثر در پخت نان انجام دادند که با اجرایی شدن آن امیدواریم کیفیت پخت نان نیز ارتقا یابد.

کد خبر: ۱۴۰٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha